Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Veronica - 2 mars 2009 20:34

En ny bild på kattungarna.. så sööööt då. =)

Av Veronica - 2 mars 2009 20:34

Ja det har jag ju då....=)

Av Veronica - 2 mars 2009 20:33

Den här färgen ska Molly få på sin mössa =)

Av Veronica - 2 mars 2009 20:32

Ja det blev faktiskt en mössa till slut..=)

Av Veronica - 2 mars 2009 20:31

Bra med barn då finns det godis i huset.. =)

Av Veronica - 2 mars 2009 09:59

Började dagen med att brygga kaffe i perkulatorn utan lock! Vilket innebar att det mesta kaffet hamnade på bänken. Ska på bvc med Jack men är tvungen att hoppa över det idag. Han kom hem i går med feber!=( Och det är nog ingen ide´att gå på tre års kontroll med en febrig unge!

Faktiskt så sover han  än och det är bra det. Man blir friskare fortare om man sover så mycket man kan!

Jag måste fota kissarna i dag och skicka kort till dom nya ägarna! Dom vill ju se sina bebbar! =) Jag tycker inte det är så mycket att se när dom inte har öppnat ögonen! Om några veckor lär det vara full röj här när dom kan gå och springa. Då är dom hur tok söta som helst! =)



Av Veronica - 2 mars 2009 00:53

Glömde ju att allt tar ju slut någon gång. I form att du själv påverkar det eller att du står där och bara gapar,eller det du inte hade i din fantasi ens. ! Allt är inte för evigt. Inget du kan ta för självklart! Ja ära vare gud i höjden. Men jag vet nog mer om livet och död än många om dom som läser här! Jag beundrar många! Jag beundrar carola som har kämpat med sin son ( det var menat att hon skulle få danne för hon orkar, man är utsedd ser ni, vore det inte för henne så skulle inte danne har det så bra som han har det, och carola är super mamma ) Tror ni inte mig? Borde ni göra ... för man får vad man orkar med. Man undrar varför just jag? Jo för att ingen annan än du är stark nog. Du är utsedd till dom här svåra sakerna. Så är livet som jag tror på! Min son har ingen pappa.. men det gör inte så mycket. Det finns jätte fina människor ( killar ) som bryr sig i han! Exakt som dom super hjältarna bryr sig i Danne!


Ovido - Quiz & Flashcards