Direktlänk till inlägg 2 mars 2009

Slut

Av Veronica - 2 mars 2009 00:53

Glömde ju att allt tar ju slut någon gång. I form att du själv påverkar det eller att du står där och bara gapar,eller det du inte hade i din fantasi ens. ! Allt är inte för evigt. Inget du kan ta för självklart! Ja ära vare gud i höjden. Men jag vet nog mer om livet och död än många om dom som läser här! Jag beundrar många! Jag beundrar carola som har kämpat med sin son ( det var menat att hon skulle få danne för hon orkar, man är utsedd ser ni, vore det inte för henne så skulle inte danne har det så bra som han har det, och carola är super mamma ) Tror ni inte mig? Borde ni göra ... för man får vad man orkar med. Man undrar varför just jag? Jo för att ingen annan än du är stark nog. Du är utsedd till dom här svåra sakerna. Så är livet som jag tror på! Min son har ingen pappa.. men det gör inte så mycket. Det finns jätte fina människor ( killar ) som bryr sig i han! Exakt som dom super hjältarna bryr sig i Danne!


 
 
Maria

Maria

2 mars 2009 05:52

Men ringhals ligger utanför varberg eller?? varför undra du? jaaa.. hahaha Ögonen-Kärnkraftverk.. jag hajjar :)
Tror precis som du att man får vad man klarar av liksom.. Du har verkligen fått nog nu kan man tycka, det borde ta slut nu liksom efter allt. Du var väl inte ett dugg lycklig under dom 8 åren.. eller? Ja i stallet kanske.. men inte med resten.. eller?
Apropå vad man klarar av.. det är alltså därför jag har fått en köksrenovering nu.. jag fixar 2 veckor utan kök och övervåning.. måste vara så :)

http://www.tonarsochsmabarnsmor.blogspot.com

 
Carola

Carola

2 mars 2009 09:12

Tack snälla! Det var den finaste någon någonsin sagt till mig!(Jag grät när jag läste detta inlägg)

och du.... Jag VET att du har gått igenom ett RENT HELVETE, DU om någon, har fått veta mer än någon annan, om livet och döden.Jag har alltid beundrat dig för din styrka, styrkan att ALDRIG ge upp, och att du alltid orkat resa dig efter ett fall...Du har kanske inte "hoppat upp", men du har allt rest dig!

Att det gått så bra för din son nr 1, är ju för att han har en supermamma som gör att saknaden efter en pappa inte har varit stor.

En stor kram till dig!!

http://familjenmahlberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards