Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Veronica - 25 mars 2009 23:30

Fick den här av Gabriell =) 

Matvanor:

Bästa maträtt? Helstekt fläskfilé med gotti gott i =)   

Bästa dryck? Kaffe och mjölk

Hat dryck och maträtt?  Cola - Halvtorra tyska snuskbilliga vita viner!

Det mesta som handlar om fisk

Bästa alkoholdryck?  Rött vin ( chilenska och portugisiska)

Använder du smör på smörgås? Bregott normalsaltat =)

Smågodis eller ?färdiga påsar? godis? Faktiskt ingenting

Favoritglass? Meeen... ingen alls!!

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? ca 2000 kr

Har du mer skor än kläder? Nej, som tur är

Favoritplagg? Behå.. ;-)

Hatplagg?  Mössa - allt med ylle

Arbete, utbildning: Sjukskriven! En massa men den sista butikschefs utbildning!!

Jobbar eller pluggar du? inget Vad vill du bli? Nej- Nej men ska det inom snar framtid! Är redan något och behöver inte bli något ;-)

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Absolut

Är lönen viktigast? Nej

Boende:

Lägenhet eller hus? Framtidsplaner med boende? Hus / Lägenhet och sommarstuga!

Litet eller jätte stort? Stor lgh och liten stuga

Drömboende? Splitternytt funkishus - Top of the notch

Landet eller mitt i stan? I stan på vintern - på landet på sommaren

Mysigt eller sterilt? Sterilt med få fina saker!!

Lite allt möjligt:

Har du barn?  Ja

Är otrohet okej? Nej

Älskar du någon? Ja

Betyder familjen mycket för dig? Ja

Är du lojal? Ja

Tycker du om att dricka dig full? Nej

Hemmafest eller ?gå ut på krogen fest ? Kvittar

Gillar du sådana här tester? Nej ;-)

Av Veronica - 25 mars 2009 19:48

Sjuk igen =( Han somnade i vagnen när vi var ute och gick och det brukar han ju aldrig göra!! Jaha jag som hade tänkt att han skulle få gå på dagis i morgon då! Var ett tag sen han var där nu!!


Av Veronica - 25 mars 2009 19:32

Måste ju visa småsnuttarna som är fem veckor. Dessa är Yatsys kids =)

Sitter och väntar på någon från Östersund som ska välja vilken dom vill ha! Har mailat bilder och jag har lovat att han först ska få välja!!

Den första kullen ska flytta till. Härnösand-Nordmaling-Sundvall ( city katt då =)) Den  sista ska flytta till Sundsvall ( Bredsand)!!



Av Veronica - 25 mars 2009 01:39

Jaha och här sitter jag med för pigg hjärna och trött kropp =P

Jag har fått ett uppdrag och nu sitter jag och tänker var,när och hur jag ska lägga upp det =)

Alltid kul att hjälpa någon! Får se om jag hinner publicera mitt lilla arbete till helgen ;-)

Önskar just nu att John Blund kunde komma hit och kasta pulver i ansiktet på mig! Ja ja ingen katastrof för jag har ingen tid att passa i morgon ( läs i dag)!!

Ovido - Quiz & Flashcards