Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Veronica - 15 mars 2009 18:28

Ni vet vad jag pysslar med på söndags nätterna! Och min trogna kompis är med som vanligt! =P När han fyller år ska han få ett nicorett plåster av mig och sen ska vi INTE som "normala " människor dansa på borden! Nej vi dansar ju med borden =)


Det spökade i mitt förra hus och speciellt i ett av sovrummen men det var inte obehagligt utan kändes helt ok. Dörrar som öppnas och ljus som kommer in utan att det nattetid fanns något ljus som kunde lysa in. Skuggor man såg i ögonvrån gick förbi dörröppningar! Någon som puttade på mig när jag var på väg att sova. Ni kanske tror jag inbillade mig men så är inte fallet. För J tyckte inte alls om det och det var han som började prata om att det hände konstiga saker. Och då hade jag aldrig nämnt något om det. Jag hade väl aldrig tänkt på att säga något av den anledningen att det aldrig störde mig!


En konstig sak jag var med om var hos en kompis i stan. Hon bodde i ett hus rätt nära GB skolan. Jag och hon satt i köket och hennes två barn ligger uppe och sover. Flera gånger reser jag mig upp för jag hör att det är någon som springer på övervåningen. Jag förväntar mig varje gång när jag ställer mig vid trappen att någon av barnen ska komma ner! När detta har upprepats bra många gånger frågar jag vad det är frågan om! Hon bara flinar och säger att vi ska gå upp och kolla till barnen. Dom ligger där i sina sängar och sover så sött.


 Hennes brorsa skulle sitta barnvakt en kväll. När hon kommer hem står han påklädd i dörren, likblek i ansiktet och säger att han aldrig mer ska sitta barnvakt i det där huset =)

Hon säger då till mig att hon hör att någon är och springer på övervåningen och ibland är det någon som släpar möbler runt! Hon vågade inte prata med någon med risk för att vänliga män i vita rockar skulle hämta henne =) Hon tog dit mig i syftet om jag också hörde något. Och hon gjorde likadant med sin brorsa! Men hon kände heller aldrig något obehag av det! Jag vet exakt vad jag ska göra när jag  sticker "over there" äta salt laktrits och strunta fullkomligt i vad andra gör! Hmm ett samband?

Av Veronica - 15 mars 2009 18:07

Min dator är så seeeeg så det går nog fortare att starta ringhals ett och två på morgonen =P! Var tvungen att ta mig lite tid och kolla upp det här!

Bredbands test var länge sen tänkte jag! Skulle aldrig gjort det för det innebär ju en massa ringande till telia. Köööö , du har plast 78 i kön vi tar emot ditt samtal så snart vi kan! Ja det hoppas jag verkligen att ni gör tänker jag! Vet att jag ska ha upp till 24mbit och jag kommer inte ens upp i två siffrigt! Sen kunde man testa datorn och det var där jag bara satt och glodde som ett fån, jag blev placerad i kö ? I kö på internet? Trodde det bara var på Ullared och i krogen man stod i kö! =)

Ovido - Quiz & Flashcards