Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Veronica - 20 mars 2009 22:49

Vill man höja myshets faktorn på fredag kväll, kan man ju alltid gå in på Billys rum! I hans fotpall finns allt för en trevlig stund tillsammans! Bättre än sällskaps spel faktiskt =P Hjärngympa!! =)

Av Veronica - 20 mars 2009 10:03

Förutom boken så fick Jack ett plastgevär i går.=) I förpackningen låg det en walkie talkie i mjukplast, vattenflaska i plast ,headset och några andra småprylar! Senare hittar Billy en lapp på geväret att man helst ska vara arton år och uppåt!! Okej vänligen ring inte socialjouren, för jag såg minsann också lappen men läste utan att titta på den " För tre år och uppåt) =) ! Frågade min insatta son varför? - Det är ju en softair gun , suckar han! Okej det var ju inget jag förväntat mig att hitta på konsum Långseles leksavdelning! Men även om det nu stod arton och uppåt så skulle Billy garva sig harmynt om jag gav den till han!;-)

Ovido - Quiz & Flashcards