Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Veronica - 28 mars 2009 18:17

I dag har vi traderat lite =) Efter mycket bråk med powerlistern så fick vi det att funka! Här är ett lite smakprov på den nya kollektion från Kingboos faschion " bedtime" not oversized men faktiskt unisex! =P

Väntar med spänning på att vårkollektionen " springqueer" !! ;-)

Modellen uteblev på grund av problem med is på flyplansvingarna! Så vi fick kalla in en pigg 40 åring som dessutom  nöjde sig med ica rabatt checkar i betalning.! Vi har ju inget starta eget bidrag så det är lite tungt så här i början av karriären! =P Men senaste prognosen från Nastaq visade på ett uppgång för Kingboos faschion och det bådar ju gott för framtiden! =P


Av Veronica - 28 mars 2009 01:35

I kväll ska alla släcka sina lampor 20.30 - 21.30 Vad händer om jag struntar i det? Eller om jag glömmer bort det? Sollefteå kommun går ju ut med att det är viktigt att du släcker, så att människor runt omkring ser att du deltar!! Jag blir lite paranoid! Om jag inte släcker då? Kommer det någon ljushuvud  och ger mig böter då? Känns som när det fanns sop spioner bakom containern för retur papper =)!! Nervös som fan om man stoppat mjölkkartongen i rätt container och ljust glas i rätt behållare! Varför tror ni min soptunna alltid är knökfull? Jag betalar hellre femtio spänn extra varje gång för just en extra sopsäck! Ja jag vill då inte böta flera tusen femhundra för en gammal inkasso räkning i fel container =) Törs man sitta under en filt med en ficklampa? Och hur hade dom tänkt lösa att jordens befolkning kommer att dubblas om nio månader? Finns det någon konsekvensanalys på detta fejkade strömavbrott! Vet väl alla hur det blev efter Gudruns framfart. Vad ska vi göra i kväll då undrade många! ;-)

Tror ni jag vågar tända alla lampor i hela huset och ställa bilen på tomgång i kväll??

Av Veronica - 28 mars 2009 01:22

Finns i dag 34422 gratis bloggar min ligger på plats 90  i mest kommenterade!!

Det är fan inte illa pinkat!!! Har legat faktiskt på plats 21 i mest kommenterade inlägget för en tid sen ;-)



Ovido - Quiz & Flashcards