Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Veronica - 7 mars 2009 23:51

Åååå vad härligt att dra barnvagnen när asfalten har börjat komma fram! =) Känns ibland som ett maraton att dra den i snö,pust! Alltså bara uppför från viadukten på oplogad trottoar får mig att tappa andan! Men aldrig att jag skulle sakta ned och någon skulle tro att jag har dålig kondis,never ;-)

Nu var det ju inge problem förra vintern , för då bodde jag inte här. öhhh ;-) Miss Smarty då! =) Beror nog på att jag suttit här på rumpan och fått data höfter och använt mina lungor till allt annat än frisk luft!

Det vet ni väl själv hur det är när man halkar ute!! Upp fort som fan, spelar ingen roll om lårbenshalsen sticker utanför kroppen.Man kollar sig runt och fortsätter att GÅ ! Helt klart har färgen i ansiktet förvandlats från vinterblek till plommonlila! Av en enda orsak, det går inte andas! =)

Vad fånig man är! =) Men jag tror jag kommer fortsätta vara fånig såvida det inte finns någon terapi för det!


Av Veronica - 7 mars 2009 02:30

Gäller mig då! För vad gör jag här, när det ser så här mysigt ut i sovrummet zzzzzzzz

Ovido - Quiz & Flashcards