Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Veronica - 2 juni 2009 22:31

Alla sexor i området har varit på studiebesök på vallaskolan i dag! När Billy kommer hem frågar jag han hur det gick!

- Jo jag har fått tjugo nya kompisar och sen slog jag en i nian!

- Vaaaaaaaaa säger du är du inte riktigt klok, skriker jag!

- Vadå ? Jag slog han i armbrytning säger han !

Jag skyller min dåliga hörsel på förkylning =P



Går förbi Billy när han sitter och spelar cs!

- Mamma vi måste köpa busskort!

- Varför det , frågar jag!

- Meeeen för att man måste!

- Vadå? Kostar det att byta skola? Sånt står väl

skolan för!

- Nää, fråga någon själv, säger han.

Ja ja tänker jag och går vidare för jag håller på att lägga Jack! Man kanske måste vara ute i goooood tid ;-)


Sen när Billy ska gå och sova säger han.

- Mamma, hur kommer jag till skolan i morgon?

- Ehh, cykel kanske eller?  Nu ser jag ut som ett stort frågetecken!

- VET DU HUR LÅNGT DET ÄR, säger han irriterat!

- Ja nån ynka kilometer kvittrar jag!

- TILL STAAAAAAAAN, skriker han nu!

- Ursäkta mig Billy men är det lugnt att du går ur sexan och har

sommarlov innan du börjar sjuan och byter skola? frågar jag!

- Oj hoppsan jag glömde det säger han med ett stort flin! =)




Av Veronica - 2 juni 2009 19:48

Har inte hunnit blogga något nu på ett tag! Jag har förutom suttit ute i solen även rensat förråd och garderober. I dag var jag en sväng upp på soptippen med massor av saker! Skönt att bli av med skiten.

Jack badade ute i helgen och Billy har mest bara kört cross =)!!



Dagens irri... Folk som anmäler min son till polisen när han inte ens sett händelsen.

Folk som inte betalar igen pengar när dom haft hundra år på sig att göra det!!


Dagens uppåt...Fika på stan gott gotti gott gott! Tack!

Att min bil blir fixad för jag har besiktning i morgon!

Ingen feber just nu och det är ju mycket uppåt! =)

Ovido - Quiz & Flashcards