Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Veronica - 5 juni 2009 23:37

Men tillåt mig små le. Varför varför sänder systrarna graft störd en vänförfrågan till mig?  Vad ska vi prata om? hmm.. varför skor är bättre än kläder i vissa avseende? ( även feta människor kan bära snygga skor ÄR ingen nyhet men så är det ;-) I mina ögon är ni bara helt enkelt dummare än ordet dum! Men som sagt var känns juh skönt att ni är så korkad då så ni trodde att jag skulle klicka ok. Nej.. det är bara mitt ex som gillar likasinnade! Så ni får hålla till godo med han! Fuck off my fuckbook fjortisar!!

Av Veronica - 5 juni 2009 21:01

Hur kul var inte det här då? Istället för att lägga sig under täcket och deppa ihop efter skiljsmässan så ställde hon till fest. Alla hennes vänninor bar vitt och brudklänningarna hade dom budat hem på e-bay, den ena klänningen fulare än den andra! ha ha.. ingen dum idé!

Av Veronica - 5 juni 2009 20:38

I dag köpte jag ett ekologiskt och rättvisemärkt vin på systembolaget! Raza Malbec ! För 80 spänn blir du lycklig ägare till en likadan!

Säkert lika bra som Cameleon ( 6581) också ett ekologiskt vin! =)

sms

Av Veronica - 5 juni 2009 13:05

12.14 Hos dig eller på dagis?

12.51 Han är på dagis!

12.54 Alltid på dagis om jag inte säger annat....


Är det inte härligt med mobiler och sms? =) Tänk vad besvärligt det var

för indianerna när dom hade gemensam vårdnad och bodde två prärier ifrån varandra! =P

Av Veronica - 5 juni 2009 09:02

Nu har jag nyss lämnat på dagis. Dom ska gå till skolan och kolla på när ettorna ska ha uppvisning =)! Jack somnade före sju i går kväll och sov till åtta i morse! Trött kille. Bara hoppas nu att inte dagis ringer och jag måste släpa tillbaka alll packning inklusive barn! Packning består av ...

Bilstol,stooor kudde, kudde med tvättråd, blöjor för en helg,tvättlappar,tandborste och tandkräm,nappflaska,alvedon, salva, gummistövlar,galonisar,2 par byxor,3 par tröjor,3 par strumpor,pyjamas,munkjacka,överdragsbyxor plus en liten bok! Säkert något jag glömt, jaaa det som ligger på hyllan på dagis.. ha ha!

Lite allvar mest skämt men det blir en del saker som måste med när han ska vara borta en helg! Nej nu ska jag hoppa in i duschen, har en del ärende på stan i dag. Måste även ringa en del samtal som jag inte ids ringa ens =(

Ovido - Quiz & Flashcards