Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Veronica - 4 juni 2009 20:56

Klev upp efter mycket om och men i dag. Är så jäkla förkyld och har haft lite feber i natt igen! Åkte med Jack på dagis som faktiskt gillar att gå  där nu! Har varit hur krånglig som helst och inte velat gå dit. Han har då börjat redan på morgonen - Iiiiinte dagis mamma! Blöjor har han än och jag är supertrött på det! Jag får han ibland att kissa på toaletten på morgonen men det är inte alltid. Sätter jag inte på han en ny efter jag bytt tjatar han om en blöja! Billy bara tvärslutade före treårs ålder men Jack verkar ska ha blöjor tills han börjar skolan =P!

Skulle behöva avlastning faktiskt men tyvärr så råder det delade meningar om det då! Inte så lätt att vara ensamstående mamma åt en tonåring och en trotsåring! Jack är ju borta varannan helg men det känns som det kvittar faktiskt! Är ju bara varannan lördag jag är helt ledig. Billy har jag ingen kontaktfamilj åt längre eftersom dom sa ifrån sig sitt uppdrag! Och en ny är inte på tal om eftersom jag aldrig skulle få iväg Billy till någon ny familj han inte känner!

Nej nu väntar jag på @ ska komma hit med kaffe åt mig! Ja ta bara en sån enkel sak. Oj kaffet är slut och Jack har somnat! Ja då måste jag ringa runt och kolla om någon har lust att fixa det, eller får jag vara utan. Ja man kan dö av att inte få kaffe på morgonen! ;-)  Det är tur det finns snälla människor =)!

Av Veronica - 4 juni 2009 01:03

Ja du läste rätt, jag har funderingar på att ta min otränade kropp på en mil nära döden upplevelse! Har suttit inne en hel vinter och fått datahöfter och känner mig rätt trött på mig själv faktiskt!

Läste i aftonbladet om hur man kommer igång till tjejmilen. Herregud här kan man välja =). 40 min och du hamnar i tidningen, 60 min så tillhör du någon lista ? 90 min.. ja då tillhör du dom som tar dig runt åtminstone. Känns som jag tillhör dom sista =). Japp!! Hårt träningspass första dagen då, gick ut stenhårt 30 min ( tänkte följa detta slaviskt ;-)!  Jag hade ångest innan, tänkte på franska legionen, amerikanska marinsoldater och deras kroppar.. NEEEj gjorde jag juh inte då! Hallisar fick jag ;-)

Men inget hände förutom att mitt varv som jag tänkte va 30 min var 25 min =S!! Va fan.. kom igen! På 90 min så måste man väl kunna gå en mil?? Eller? Tror jag fuskar och går till stan i morgon bara för att kolla om jag har rätt eller!! =)

Ovido - Quiz & Flashcards