Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Veronica - 6 juni 2009 16:46

Japp i kväll blir det fotboll. Tänkte kanske kolla på den  på nordhem. Har nyss dumpat Billy där i ett av rummen i tandläkarhuset! Synd att det är så dåligt väder annars har man kunnat suttit ute på den runda balkongen =)! Har inte ätit ännu i dag så jag måste försöka trycka i mig något nu......

Av Veronica - 6 juni 2009 01:32

Av Veronica - 6 juni 2009 00:09

Ja det ska vi ha lite här och lite där. Var till Gabriells stuga i dag och skulle hämta en film hon skulle lämna tillbaka. Wallander nyaste och den har jag inte sett =(! Älskar svenska filmer! Ja till och med åsa nisse =)! Oj shit va fint det var där ute på udden! Nicke hade grävt och hennes pappa hade röjt bort träd. Nu vet ju inte jag hur det såg ut innan, men det var helt enkelt jättemysigt där nu! Ni ser väl på bilden själv hur fint det blev ;-)

Jag and the kids ska dit och våldsgästa i juli när Nicke ska jobba, det kallar jag bra planering!

Ovido - Quiz & Flashcards