Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Veronica - 14 juni 2009 23:23

Jag äter inte... all mat växer i munnen på mig. Jag måste tvinga mig för annars håller jag på att svimma. Billy säger nu varje dag att Jack inte är hans lillebror, och att han hatar han ! Och därför kan jag inte be Billy om det minsta hjälp. Det är sånt jäkla liv här hemma varje dag så jag undrar om någon bara kan komma hit och lyfta ut dom. Vet inte riktigt vad jag ska göra med dom. Kollar Jack på tv med mig så vägrar Billy att sätta sig där. Tar Jack i t.ex kaviar tuben så äter inte Billy ur den något mer. Sätter sig Jack på Billys säng så sliter Billy ur alla sängkläder och bäddar rent. Varje dag så bråkar dom om ingenting. Ok syskon kärlek tänker ni va? Men hur normalt är det att en som snart är tretton bråkar med en fyraåring? Någon sekund per dag borde dom väl kunna vara vänner? För någon timme sen sa jag åt Billy att Jack ska till pappa på midsommar. - Skööönt hoppas han aldrig mer kommer hem!  

Av Veronica - 14 juni 2009 22:24

Hur trött blir man inte på detta regnande? Riktigt deprimerande tycker jag =(! Hoppas det blir bättre mot midsommar så man kan vara ute! Vet faktiskt inte vad vi ska hitta på. Det är bara jag och Billy hemma då! Jag vill åka iväg och Billy vill vara hemma. Är rätt trött på att stirra på dessa fyra väggar och särskilt när hyresvärden inte besvärat sig över tapeter och mattor sen sextiotalet! Visst jag får nya tapeter om jag gör det själv men jag har ingen lust med gratis jobb. Nu har mattan i lilla hallen börjat lossna, vattenskada som heter duga. Men jag har sagt till en gång och det är ju inte mitt problem om hans hus ramlar ihop! Jag hoppas kunna flytta i mitten på juli ialla fall. Helt ärligt så vet jag inte vart vi ska bo? Två ställen har jag på gång och hur det blir vet jag inte förrän sista juni!

Ja ja vi får väl leka indianer om jag inte hittar något, ingen har väl frusit ihjäl i juli =P

Ovido - Quiz & Flashcards