Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Veronica - 13 juni 2009 21:23

Har varit hos mamma hela dagen och slöööat! Hur skönt som helst då =)! Suttit där med korsordsmästaren och dissat hennes korsord! Mammas köttbullar är väl ljuvliga =)! När Steve min stora lillebror är hemma så är det alltid min mammas köttbullar. Faktiskt så äter han inte sin egen mammas köttbullar..hmm! Och jag kan inte ens göra köttbullar som min mamma =(! Ska jag ha en släktutredning nu? Okej, Steve är min plastpappas barn men absolut min stora lillebror. Har alltid varit och kommer alltid att vara =)! Min mamma och min plastis gifte sig dagen efter min student -87, inte direkt smart då! Jag och Peter var mer död än levande. ;-)

Av Veronica - 13 juni 2009 12:20

Nästa vecka åker jag en annan bil =)

Av Veronica - 13 juni 2009 11:42

Jack har en mycket märklig släkt. Dom bryr sig inte ett skit om han. Ja en av dom kvittar det faktiskt för hon är ju helt livsfarlig. Men hon är ju känd för det. Dom gånger jag pratat med henne så är hon ständigt i bråk med grannar och andra! Och jag fattar fan halv sju vad hon pratar om! Nyfiken och frågar om mig, vad jag gör och inte gör fast till mina bekanta. Jag personligen har förträngt henne tills nu när det var marknad i stan. Då måste hon fråga allt möjligt om mig.Mig personligen vågar hon inte ens ringa. Och vågar hon inte det så kan hon ju hålla igen munnen då! Gör skillnad på barn gör dom också. En får presenter när den fyller år men det får inte Jack. Mycket som är märkligt!

Har ni planerat sommaren än? Ja tyvärr kan jag inte göra det för det där semester schemat lyser med sin frånvaro! Hur kan hans tid och ledighet vara viktigare än min? Ego ego ego ego heter det!

Ovido - Quiz & Flashcards