Direktlänk till inlägg 13 juni 2009

Släktfoto

Av Veronica - 13 juni 2009 11:42

Jack har en mycket märklig släkt. Dom bryr sig inte ett skit om han. Ja en av dom kvittar det faktiskt för hon är ju helt livsfarlig. Men hon är ju känd för det. Dom gånger jag pratat med henne så är hon ständigt i bråk med grannar och andra! Och jag fattar fan halv sju vad hon pratar om! Nyfiken och frågar om mig, vad jag gör och inte gör fast till mina bekanta. Jag personligen har förträngt henne tills nu när det var marknad i stan. Då måste hon fråga allt möjligt om mig.Mig personligen vågar hon inte ens ringa. Och vågar hon inte det så kan hon ju hålla igen munnen då! Gör skillnad på barn gör dom också. En får presenter när den fyller år men det får inte Jack. Mycket som är märkligt!

Har ni planerat sommaren än? Ja tyvärr kan jag inte göra det för det där semester schemat lyser med sin frånvaro! Hur kan hans tid och ledighet vara viktigare än min? Ego ego ego ego heter det!

 
 
stockholms mia

stockholms mia

13 juni 2009 19:29

Jag vet iaf vad du gör i sommar :) Den 28 juli kommer jag och barnen upp till sollefteå och bor i stuga nummer 1 på risön.. den vi alltid bor i :) På fredan kommer Mange men jag vill att du kommer och dricker vin med mig innan han kommer! Basta...
Du får gärna ta med barnen och sova över. syrran, johan och max sover i stugan brevid. du kan ju komma när Mange kommit också men då kan du inte sova över ju. en natt i min stuga och jag ska berätta spökhistorier så ungarna skiter på sig hahahaha.

http://www.tonarsochsmabarnsmor.blogspot.com

 
Ingen bild

Vea

13 juni 2009 21:20

Jag blir bara såååå sur när jag vill åka till dig och jag vet hur mycket planering ni har. Kan juh inte stå på din bro med Billy och bli hänvisad ut på asfalten ;-)! Klart jag kommer ner på risön.. äääälskar när du kör din bloooodet droppar.. ha ha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards