Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Veronica - 22 juni 2009 23:05

Jag är på väg med Mia och ska hämta pizza i Nacka. Eller rättare sagt Mia har mig i sitt våld och kör som hon stulit BMW´n ( som vanligt =))

- Vea vi måste göööööra pengar!

- Hur, vart , när??

- Inte en jävla aning säger hon!

Efter mycket bollande hit och dit så kommer Mia på den brillijanta idén!

- Vi ska sälja begagnade trosor... ha ha ha!

- Meeen vaaaa faaan!!

- Det finns så mycket snuskiga karlar i världen som betalar hur bra som helst, skrattar hon!

Japp nu har vi ett koncept men vad är värd vad? Prislista?

En dag använd, två dagar? En vecka verkar ju vara sketa dyr ;-)

Och ska vi ha återköp vid missnöjda kunder?? Frågorna är många nu!

Vänta lite nu... vi är på väg till pizzerian för att hämta pizza. Undra om vi var så förbannat hungrig sen??

Av Veronica - 22 juni 2009 22:23

Har varit på Ragata sax, nej jag menar Agata sax. Kände nu hur Maria stampade ner i trappen och suddade priset på folie slingor och höjde priset tretusen procent. =) Jag är JÄTTE NÖJD. Tack snygg Maria  du är bäst!! Jag ville inte göra folie slingor för jag har gjort det en gång förr och då brände frisören sönder både hår och huvud på mig! Ja ja det var här i Långsele =( och om jag skriker att faaaaaaaan det gör ont så vill jag inte höra - Vill man vara fin får man lida pin =S! Och sen skulle hon ha betalt för att pinat mig i 30 minuter?

Jo Jack har varit utan blöja hela dagen och kissat på gräsmattan =) Jag hoppas han inte vill ha dom något mer nu. Är så trött på att han vrålar efter blöjor! Ska testa att vara utan i morgon på dagis.

Telefonen ringde när jag klippte mig... men hur kan det bli så här hela tiden?? ha ha...tycker snart detta är lite komiskt =)

Ovido - Quiz & Flashcards