Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Veronica - 19 juni 2009 23:14

Men kroppen bara gick iväg och tryckte på det sånt den gillar. Ja vem gillar inte Cash och Dylan då?? =)

Av Veronica - 19 juni 2009 22:48

Det var då ett jävla tjat. Jag spelar inte kubb... jag vägrar gå dit innan. Sitter väl bra här då! Meningslöst spel där man riskerar livet nästan =P

mmm

Av Veronica - 19 juni 2009 22:27

Endera så hatar man eller så älskar man? Tycker det inte är ett dugg märkligt att jag har många fiender. Nej... jag älskar faktiskt er oxå. Ni förgyller min vardag! För jag står fortfarande för det jag säger... spelar ingen roll!! Önskar bara ni inte hamnar i massa trubbel och skit på grund av erat dumma blonda sätt att tänka och exponera er själva.

Av Veronica - 19 juni 2009 22:09

Jo Jack har ju en till farbror , Ola som jobbar på if... vad han gör vet jag inte. Säljer försäkringar kanske =P

Och ännu en till  farbror har han oxå.. herregud jag har glömt vilken släkt Jack har!

Han är femton år bor i övik med farfar och styv farmor. Eller heter det gummi farmor? =)

Ja en liten faster har Jack med som är nio år !

Hur kul är inte det här då. Jacks pappa har en dotter som är äldre än sin halv syster!!

Jack har sin pappas farmor i solle... En alert liten dam full med energi =)

Ja jag har ingen kontakt alls på Jacks sida... orka!!



Av Veronica - 19 juni 2009 21:55

Jack´s farbror Samuel är konstnär och jag blir imponerad när han sitter och kluddar hela tiden.. =) 

Av Veronica - 19 juni 2009 21:43

 Jag skiter nu i detta. Jag ligger ju efter alla andra. Här är jag två glas vin senare. Tog med mig ett in i duschen, ja inte direkt i duschkabinen men nån meter därifrån då! Nu ska jag iväg till hemlig ort! Och sen i morgon.. ska jag sova och sova och sova. Tycker jag har förtjänat mig en hel del vila faktiskt.Känner jag mig rätt så kommer jag inte göra några onödiga rörelser i morgon. Utan bara njuta av livet =)

Av Veronica - 19 juni 2009 21:40

Jack " lånade" min kamera och fotade det han tycker är intressant. Kommer nog bli något stort över han. Titta bara på hans farbror.. konstnär är han. Tror det ligger i generna =)

Ovido - Quiz & Flashcards