Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Veronica - 19 juni 2009 18:34

Nu har Jack nyss åkt! Nu väntar jag på att kameran ska laddas klart. Sen vet jag faktiskt inte vart jag ska =) Har inte bestämt mig än! Jag har ingen brådska och jag gillar faktiskt att bara toffla runt för mig själv när jag väl har chansen att göra det.

Tycker det är konstigt när folk inte kan vara själv! Gillar man inte sitt eget sällskap då? Jag gillar att vara för mig själv, jag trivs i mitt eget sällskap och jag trivs med mig själv! Ja fan.. jag är nog så jäkla bäst om jag frågar mig själv! Ganska sunt för jag behöver inte bevisa för någon alls någonting! Kanske lite kvinnosaks vea..=) Eller jävligt tjurig och våga vägra vara "lilla gumman" ! Finns ingen sött över att bli kallad " lilla gumman" ! Kallar någon mig det så garanterat så har den personen startat en mycket lång debatt om jämnställdhet! En diskussion som bara jag vinner!


tid

Av Veronica - 19 juni 2009 14:12

Tänkte bara önska alla en trevlig midsommar! Jag sitter och väntar på att Jack ska bli hämtad! Men kl 14 är något helt annat än just kl 14! Närmare bestämt klockan 17 och lite till då...


Ovido - Quiz & Flashcards