Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Veronica - 16 juni 2009 11:51

Min son har en konstig ring runt huvudet efter jag slet upp han ur sängen kl nio i morse. Slet och slet, man sliter inte upp han hur som helst. Men man kan ju alltid slita upp gardinerna så ljuset kommer in. Pratade högt för mig själv hur jag tänker gå ut i garaget och fota crossen.

  -Åååååå vilken fin annons det kommer bli på blocket.

 - Och vad många ska ringa eftersom den kommer vara billigast på nätet! 

 - Vill du ha en hamster med alla tillbehör istället?   

 - Eller kanske en guldfisk i en skål?

 - Nääääääeeee... jag ska kliva upp, säger han!

Bara för att det är sommarlov så behöver han ju inte ligga och sova till ett varje dag. Och dessutom så gillade jag inte det jag såg i morse när jag klev upp. Vad det var kvittar nu, killen har ju en gloria på skallen ;-)


Av Veronica - 16 juni 2009 11:10

Ovido - Quiz & Flashcards