Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Veronica - 17 juni 2009 23:58

Mycket komiskt blev det. Sitter i köket med K. In kommer mamma och L, och efter dom en skitarg tant. Vet inte ens om mamma märkte att hon kom i släptåg med dom=)! Jag reser mig upp och går ut mot henne och tittar frågande på henne.

- Diiin sooon ... min cykel säger hon!


Jag går mot henne och visar med hela kroppen att ursäkta men jag har inte gevalia hemma! Jag vill inte ha en disskution i mitt kök om dagens ungdom. Jag ser på henne att släpper jag in henne så kommer aldrig sonen in som nu står bakom garaget och gömmer sig.

 - Ja jag ska prata med han när han kommer hem, säger jag!

- Jag såååååg ju han när jag kom in, säger hon.

( Du såg fel höll jag på att säga )

- Ja just det ja, men nu är han borta ljuger jag!

( Jäkla unge tänker jag nästan högt)


Grejen är att han faktiskt cyklat på den här cykeln och slängt den i ett dike.Tanten har sett den i diket och gått hem för att ta hem cykeln med bilen. När hon kommer dit så har någon annan varit framme och snott cykeln. Ja vad säger man?? Shit happens eller =P Ska jag nu pröjsa för en cykel som hon såg i dag och skulle hämta och när hon kommer dit är den borta. Sonen var i stan hos en kompis hela dagen så det var ju inte han som tog cykeln andra gången!

Hur som haver ringde jag tanten sen när jag hade pratat med dom som var med. Lovade henne att vi skulle leta efter den åt henne.Hon var inte längre arg utan rätt trevlig =) Men vart ska jag leta när inte ens sonen vet vem som snott den nu??

Av Veronica - 17 juni 2009 23:51

Klart man ska bada i helgen! Badkruka? Inte jag i alla fall =P

Av Veronica - 17 juni 2009 14:01

Dom har fått en till mamma för Yatsy tyckte hon också kunde dia och passa dom. Vad praktiskt med gemensam vårdnad.. =)

Av Veronica - 17 juni 2009 00:05

Inte ser det väl så himla illa ut? I går såg det bara eländigt ut men vädret verkar ändra sig lika snabbt som glorian på min sons huvud. Den försvann i dag igen! Orkar inte ens skriva vad han gjort =(! Jag ska sova på saken så kanske jag orkar ta itu med det i morgon.

Annars så har jag haft fullt upp hela dagen. Jag tänkte göra en mycket lättsam flytt denna gång så jag håller på att slänga mycket saker. Fattar inte, förra helgen tror jag det var så rensade jag också. Är det någon som lägger dit saker på natten? G påstår i alla fall att hennes vedhög i stugan har växt varje morgon, hon gör inget annat än bär och staplar ved. =) Ler(igt) =)

Nej vad gör jag här? Jag skulle ju sova... Godnatt sov så gott!

Ovido - Quiz & Flashcards