Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Veronica - 15 juni 2009 23:35

Tänkte bara säga goooonatt och hoppas morgondagen bjuder på mer energi än i dag! Ja jag sov som en kratta i natt, vaknade varje kvart kändes det som! Just nu är det nio varma sommargrader ute =P. Man bor ju i helt fel land. Billy har en kompis här som ska sova över och jag hoppas dom kan vara lite tysta så jag får sova i natt!

Av Veronica - 15 juni 2009 15:16

Av Veronica - 15 juni 2009 11:58

Alltså detta är min blogg min dagbok. Vad jag väljer att skriva om är faktiskt helt upp till mig. Förvånande att bli utskälld för jag inte skrivit om det och det... luddigt? Ja det går inte förklara på annat sätt faktiskt.Vem har rätt att kräva vad jag ska skriva om? Om jag vill skriva om sytrådar och frimärken varje dag är väl upp till mig! Eller om jag väljer att skriva enkomt om  katter, barn , väder och vind är ju också helt upp till mig. Eller blir jag då påhoppad och någon säger - ursäkta men det gick jävligt bra att skriva att det var sol i måndags men i går åskade det och det skrev du inget om =P. Suck

Ovido - Quiz & Flashcards