Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Veronica - 23 juni 2009 22:33

Vet ni hur jobbigt det är att fota kattungar? Tar jag femtio bilder så eventuellt så går två att använda. Nu låg det en lurvhög mitt i hallen =)

Av Veronica - 23 juni 2009 21:51

Bebbarna växer så det knakar. I morgon kommer det några för att titta på dom. Har ingen annons än men det kommer väl när jag får tid. Har ju ett sånt stressat liv nu =P

mat

Av Veronica - 23 juni 2009 12:38

Behöver några tips hur man återfår aptiten. I dag har jag ätit en halv banan =S. Ska ner på stan nu och fika och ska tvinga i mig en macka åtminstone!

Av Veronica - 23 juni 2009 08:59

Jack vägrar att vakna. Jag har öppnat altandörren, sjungit, ropat, hoppat omkring, dragit i täcket och pussat på han! Just nu ska vi vara på dagis =S

Av Veronica - 23 juni 2009 08:24

Gratis glass?? Jodå Klara tycker det är gratis och det tycker  sommarglass med =). Jag tycker det verkar lite jobbigt just nu.. men delar det med er då =)!!

Av Veronica - 23 juni 2009 08:07

Min klocka har inte ringt än, den ringer kvart över åtta! Jag vaknade 06.37 och helt omöjligt att sova! Helt jäkla perfekt, INTE! Men vädret ser ut att bli perfekt =). Ska i väg på stan och fika i dag så solen är sååå välkommen =)!

Av Veronica - 23 juni 2009 00:05

Någon frågade mig i dag - men vad mycket fiender du har? Svarade att dom förgyller min vardag! ! Mig retar ni inte upp, ni förgyller min vardag! Mitt ex som jag har barn med lyckades ju med att vara med en femtonåring!! Ja jag säger då det. Är det när man inte får någon annan eller?? När man är sååå lätt flirtad att man glömde att man hade en liten hemma och YEEEES... nice. Ser inte att dom är ihop!! Näääee... tycker det luktar lite peddo nästan.Jo då.. har nog sagt det ett antal gånger nu till han. Ok man är byxis i Svärjä när man är femton.. men hallåååå!!! Hon kunde ju inte ens varit morsa till min son eller hans dotter!! Skiljde det 6 år mellan dotter och hon eller??? Men vänta jag ska gå och kräkas nu.. =)

Ovido - Quiz & Flashcards