Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Veronica - 21 juni 2009 12:38

Kan jag få vara någonstans i huset utan att dom måste äckla sig?? Mördarkattens unge sitter i köket och äter! Men hata exakt allt nu då!! Snusk,snusk,snusk....

Av Veronica - 21 juni 2009 12:30

Satt ute och fikade men tappade aptiten! Under min stol sitter mördar katten och äter lunch.. isch!

Av Veronica - 21 juni 2009 11:05

Godmorgon! Ja jag har tvingat mig själv att ligga kvar i sängen tills nu=)!

Vaknade vid åtta och kunde inte somna om. Dom tio mentala lagarna (bok) fick mig att ligga kvar! Fattar nada  vad boken handlar om =S! Jag väntar nu på kaffet och ska sen ut i solen och njuta av några timmar till som barnledig!

Av Veronica - 21 juni 2009 00:34

Ja dom kan vara dryg men om man bara klär av dom lite. Tja... duger ju under kriget eller??? =)

Ovido - Quiz & Flashcards