Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Veronica - 20 juni 2009 23:41

Va fan håller ni på med? Banta? Vilket fult ord! Det enda man behöver göra för några kilos övervikt är att utesluta det man dagligen trycker i sig. Och då heter det inte banta längre. Nej... ge fan i smör på mackan under några veckor. Ge fan i mjölk i kaffet. Ge fan i pizza på fredag!!! Ut och gå men bara 30 minuter... allt som krävs!! Jag har " bantat" några gånger i mitt liv men inte svält mig själv.Små skit grejor.. och det funkar.. lovar =)

Av Veronica - 20 juni 2009 23:30

Hatar naglar... hur snyggt är det här på en skala??? Vilken liten bild????!!!!! Men på höger hand så har lillfinger nageln gått av.På vänster hand så har pekfinger nageln gått av.

Av Veronica - 20 juni 2009 21:04

I dag var det faktiskt 24 grader varmt i skuggan och strålande sol =). Satt ute på baksidan och solade! Såg nu att på måndag kommer det bli kanonvarmt och kanske det går att bada. Ehh.. inte jag då men alla andra kan väl passa på då! Jag badar inte i Sverige NOT över my döda body! =) Det är en plåga och jag blir hellre uppäten av mygg än att jag måste bada! Tja nu är det så att myggen gillar ju inte mig direkt heller, jag blir nästan aldrig biten! Har det att göra med tattar blod eller?

Av Veronica - 20 juni 2009 20:28

Nu missade jag ju detta =( Kom hit och skjutsa mig för jag vill se detta =)


Av Veronica - 20 juni 2009 20:22

Skööööönt. Billy har åkt och fiskat och lämnat sin hemska mamma hemma!

Min son är hur kul som helst.

- Mamma jag vill ha två burkar getmese istället för lördags godis!!

- Har du feber eller är du bara född knäpp frågar jag!!

Sagt och gjort han drar i väg och kommer hem med två burkar getmese och inget annat. =)


Av Veronica - 20 juni 2009 14:54

Min frukost... min lunch och eventuellt min middag i dag!! Behöver vatten i massor jag svimmar snart =)

Ovido - Quiz & Flashcards