Alla inlägg under maj 2010

Av Veronica - 28 maj 2010 17:56

Trött och less är jag. Skulle faktiskt vilja gå ut i helgen men då måste jag försöka fixa barnvakt. Fy fan vad bra mr idiot har det. Kan sitta där på sin röv och driva omkring som en jävla fjortis! Ansvar kan han inte ens stava till överhuvudtaget. Går inte att lita på , ödmjuk som en haj skulle jag uttrycka det!!

Ensam vårdnad borde jag ha, för varför ska jag diskutera saker med någon som inte bryr sig ett skit? Ska man liksom be om lov för att flytta tvärs över gatan? Japp så jävla illa är det! Men vart den personen bor har jag inte en blekaste aning om.

Säger väl en hel del det! SKRATT RETANDE!! Går ju inte skriva in någon i en krispärm om man inte vet vad man ska skriva. Men jag ska lämna in och skriva " vet ej " på adressen. Ser väl jäkligt nice ut va? =)

Ja jag är väl inte den första som råkar ut för detta ;-) Och tyvärr inte den sista heller.





Av Veronica - 27 maj 2010 15:48


Haha, Ja jag fattar inte varför man lånar en email adress? Men många annonser på blocket så står det ju " lånad email"  

Av Veronica - 27 maj 2010 15:16

 

Det luktar extra gott av häggen när det regnar, men Jack tycker det luktar bajs!

Han måste ju han en defekt på luktsinnet tror jag. Personligen så är det första året på länge som jag noterar häggen. Men det är första året som jag inte förbannar all pollen också. Jag började med aerius ( allergipiller)  redan i slutet på januari, så det är säkert därför =)

Borde gå och testa mig så jag vet exakt vad jag reagerar på, men det är så mycket som man borde göra............





Av Veronica - 26 maj 2010 13:39

Sms från sonen. " Kan du köpa polett utan att glömma bort det? "

Han ska gå och sola. Tror han jag är senil eller? Ja lite men ...?.


Jack fick ett svärd i går vilket han sov med . I morse frågar han om han får slå mig med svärdet?

" Nej det får du inte säger jag"

" Blir du arg då, flinar han"

" Ja det blir jag ,säger jag"

Tio sekunder senare säger jag åt han,

" Kan du slå på datorn åt mamma?"

Vad gör han? Jo han dunkar till skärmen med svärdet naturligvis!

Man måste tänka på vad man säger ibland.........   

Av Veronica - 25 maj 2010 15:50

   

Om man råkar spilla ut en hel flaska klorin i badkaret (som jag) ! Då springer man till affären och inhandlar en flaska grumme såpa! För att kompensera det hela, känns genast mycket bättre nu!!

Av Veronica - 24 maj 2010 21:32

 

Jag och dammsugaren har varit social i dag, och haft lite kvalitétstid. Saknar mina vovvar av bästa rasen eat or die! Labbe och Golden är helt oslagbar när det gäller att hålla rent från smulor och annat ätbart ( ej ätbart också).

Frun var hit en sväng på en kopp kaffe, nyfärgad i håret igen och jättesnyggt var det. Jag kanske ska ta och beställa en tid jag också! Känner mig bara så extremt lat och mesar runt i uppsatt hår. Men det är sköööönt... =)




Av Veronica - 23 maj 2010 21:43

  Man ser ju klart och tydligt att det är/varit finanskris i världen! Min blogg är i kris och verkar inte återhämta sig särskilt snabbt. Synd för aktieägarna då.   

Av Veronica - 23 maj 2010 21:27

 

Det är 16 steg rätt fram och sen svänger man vänster! Om det är någon som vill väcka ättikan i morgon...?  ....

Ovido - Quiz & Flashcards