Direktlänk till inlägg 11 mars 2009

Vad är felet??

Av Veronica - 11 mars 2009 13:33

Dagen ägnas åt att fundera varför jag har huvudvärk jämnt! Lite deppigt!  Kan det bero på huset på något sätt? Tänkte göra Maria observant varför jag tänker åka till henne! Helt enkelt så behöver jag ljusterapi tror jag ! =)

Det blir så rörigt i huvudet i INTE mitt hus! Någon som kan tänkas vad mitt illamående beror på? Ja jag är inte gravid såvidare jag inte begåvats med jungru födsel ;-) Är det någon energi åder som är så stark att det påverkar mig på ett negativt sätt? Och jag är inte sugen på att fixa med något heminredning så här nu till våren? Ser ni några spöken eller orber på bilderna? Ja jag knaprar sobril dagarna i ändan för att överleva ;-)


 
 
Maria

Maria

11 mars 2009 13:49

hahahaha förstår att du måste komma hit, kom när du vill. Laddar kaffebryggarn och askkoppen så behöver du bara boka tåg hahaha.

http://www.tonarsochsmabarnsmor.blogspot.com

 
Ingen bild

G

11 mars 2009 13:56

Andlig som jag är så ska jag berätta om ditt hus.
Jag ser ett skelett på alla bilder av rummen som smyger omkring och hemsöker dej.....hmm undra vem det kan vara =P

 
Ingen bild

vea

11 mars 2009 16:41

Japp.. jag visste att detta skulle funka Maria =)

 
Ingen bild

vea

11 mars 2009 16:43

Neeeeeeeeej...nu blir jag mörkrädd! Du vet ju vad jag sa om samtalet? Den "mörka" mannen med ej så ovanlig läggning..;-)Men kanske lite annorlunda ändå! =)

 
Maria

Maria

12 mars 2009 06:39

Inga inlägg inatt? Har du sovit? Brukar finnas några nya inlägg här varje morgon, inlagda runt 01-02-03... har du fortsatt med koffeinfritt kaffe och somnat?

http://www.tonarsochsmabarnsmor.blogspot.com

 
Ingen bild

vea

12 mars 2009 09:48

Somnade på soffan till trebarns mamman som skulle röka cannabis en månad! .. blev väl trött av det! ha ha

 
Gabriell

Gabriell

12 mars 2009 10:18

Men häll i dej lite koffein kvinna!!!
Du ska ju vara uppe på nätterna och skriva bloggar så jag har nåt att roa mej med när jag vaknar på morgonen =P

http://kingboo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards