Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

klippning

Av Veronica - 29 mars 2009 19:27

På onsdag ska jag äntligen klippa mig! Ungefär så här vill jag ha det fast ljust! Synd jag begåvats med självlockigt och måste då behöva platta det jämnt! Sliter ju hur mycket som helst på håret!  Denna gång ska jag prova Agata Sax i stan ( Maria Karlström ) =) !!

 
 
Malin

Malin

29 mars 2009 19:50

Snyggt! Känner igen det där med lockigt hår. Plattången är min räddning!

http://www.metrobloggen.se/norenius

 
Maria

Maria

29 mars 2009 22:22

Plattången är bättre än allt! Det är guds svar till kvinnan! Snygg frisyr, kommer passa dig perfekt!

http://www.tonarsochsmabarnsmor.blogspot.com

 
Ingen bild

Gabriell

29 mars 2009 22:44

Den nedre frisyren tror jag skulle passa dej kanonbra!!
Men varför gå till frisör?Jag kan fixa den där frisyren lätt!Kan tom fixa det redan imorgon,kallas rakapparat och peruk,du behöver aldrig mer använda plattång =P

 
Maria

Maria

30 mars 2009 06:16

Men.. varje morgon 05.15 går jag in här för tt läsa vad du gjort dom timmar jag sovit. Men på slutet har du också sovit verkar det som.. förut var det så bra för då fyllde vi upp dygnets timmar tillsammans. När jag somnade vaknade din blog. När du somna gick jag upp. Sover du på nätterna nu? Tar katterna ditt liv nu? Miss you :)

http://www.tonarsochsmabarnsmor.blogspot.com

 
Ingen bild

Veronica

30 mars 2009 09:20

Hmm.. verkar som jag sover lite bättre =) Men kliva upp den där tiden som du tror jag aldrig kommer lyckas med! Faktiskt när jag går in på din blogg så tappar jag andan när jag läser vilken tid du bloggat ;-)Ja jag har mycket med missarna att göra nu.. pust!!
I natt har alla lekt i mitt sovrum och jag bara orkade inte gör något åt det!! =)

 
Ingen bild

Veronica

30 mars 2009 09:27

Smart du är Gabriell... du är ju så ekonomisk och praktisk =P Vad tänkte jag med? Klart jag beställer tid hos dig! Eller kan det hända att du fixat det när jag vaknar på morgonen.. ha ha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards