Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Vaggvisa

Av Veronica - 10 mars 2009 10:39

Kanske inte stämmer för alla barn. Men jag gick runt med Billy och gungande till Bruce Springsteen, och hög volym dessutom! Runt runt gick jag i tvrummet så det är säkert spår i parketten fortfarande där! Såvidare dom inte slipat om det! =)

Somnade på ett kick och eftersom han inte somnade till någon soft speldosa så behövde jag aldrig tassa på tå för att han skulle vakna heller!

Hur jag/vi gjorde med Jack har jag glömt! Dåligt minne, eller det är ju som dom säger. Gamla människor brukar minnas  vad som hände för 50 år sen men inte vad som hände i går! ;-) Jag älskar att glädja andra med det faktumet! Och jag älskar att håna och vara rolig på min egen bekostnad! =)

Galghumor kan man inte leva utan heller! Mycket man inte kan leva utan!

Ögonfransböjare - diskmaskin - spöken och fjortisar!!!

Dom förgyller min vardag!!

 
 
Carola

Carola

10 mars 2009 11:40

Danne han var "ljudkänslig", så där var det lugnalåtar som gällde...
Har "dansat honom till sömn" X antal ggr till Nikita, det kommer alltid vara Dannes och min låt!

http://familjenmahlberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Carola

10 mars 2009 20:48

Hellooo
Jag trodde jag skulle träffa dig ikväll på visningen =)

 
Ingen bild

Veronica

10 mars 2009 22:54

Jo jag sa åt Pernilla att jag skulle vilja gå! Tänkte fråga mamma när hon var hit men hon såg så trött och sliten ut, kändes inte som rätt läge då! Är det alltid på kvällen? Har du inget på helgen? Det är lite lättare för mig att komma från då! Jack somnade 18,45.. så det blir så sent om jag skulle ta med han!


 
Carola

Carola

11 mars 2009 11:43

Jo jag har kvällar, dagar eller helger, beroende på vad värdinnan vill!
Jag kan ju komma och ha en alldeles egen visning BARA för dig om du vill?!
Annars går det bra att komma hit och titta eller kolla på nätet och sen "Hojta till"om nått faller damen i smaken...


http://familjenmahlberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards