Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

Värst

Av Veronica - 16 mars 2009 15:11

Fick en bok om stjärntecken för ett tag sen. Och visst stjärntecken i all ära men allas andra då, inte mitt eget! Jag tillhör ju enligt den här boken och alla andra böcker om stjärntecken, i särklass det värsta tecknet i zodiaken =( !!!! Jag ifrågasätter starkt källan till dessa påståenden som favoritfärg rött och svart? Ok svart köper jag men rött? Känner bara en som klär i rött och hans stjärntecken är skytten =P!! 

Jag läser första stycket och följande kan man läsa!


- Skorpioner håller sina hemligheter för sig själv. Deras känslor är så starka att det är svårt att förklara för andra hur de menar och upplever världen, de väljer att istället bevara sina innersta känslor för sig själv. Det gör att många upplever dem som hemlighetsfulla, och den stara passionen som alltid är närvarande hos dem tillsammans med självkontrollen gör att de upplevs som mycket spännande av andra människor.  


Ja det stämmer ju till en viss del att jag inte springer omkring och pladdrar om mig själv hur som helst! Hemlighetsfull kanske man blir av den anledningen. Självkontroll och självrespekt är väl något alla borde finna på ett eller annat sätt! På tal om självrespekt så blir jag väldigt brydd på vissa, i mina ögon " vilsna tjejer " som lägger ut bilder på sig själv halvnakna för att fånga läsare! Varför? För att dom är rädda att inte synas och kan inte komma på andra sätt än just klä av sig! Läser jag deras bloggar så är deras liv så totalt ointressant för mig iallafall! Har ni ingen åsikt? Finns det inget att skriva om som skulle kunna göra era bloggar lite mer intressanta? Handlar det om idé torka? Ok det är fritt val för mig att läsa vilka bloggar jag vill. Men vad jag undrar är av vilket syfte ni gör det? I mina ögon är det brist på självrespekt. 

 
 
Gabriell

Gabriell

16 mars 2009 22:28

intressant med astrologi.Jag är ju det typiska lejonet.Rätt lustigt,mina färger är guld och orange =P
Tror att färgen orange hemsöker mej!
motto:jag vill-jag ska
Nyckelord:vilja

By the way,det är fullmåne den 9/4 ska vi ha ett litet häxmöte då kanske ;)

http://kingboo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

laputa

16 mars 2009 23:12

Jag tor inte alla saknar självrespekt faktiskt. De gör då inte jag. Även om jag visa upp mig. Tycker om att göra de, så varför inte. ^^,
Sen, skulle alla modeller som gett gå halvt nakna för att visa upp sin klients nyaste kollektion av underkläder, ha dålig självrespekt för de? Bra fråga, men de är ju deras jobb. En funderare bara.. =)

 
Ingen bild

Veronica

16 mars 2009 23:32

Ja och dricka upp nattvards vinet och kasta oblater på varandra? ;-) Absolut måste vi göra det. Är det någon speciell klädkod eller? =P

 
Ingen bild

Veronica

16 mars 2009 23:43

Bra fråga! Men du skriver " gett" som om någon tvingat dom! Underkläder gör väl sig bäst just på en från grunden naken kropp! Grejen är ju att sälja sin produkt! Läs igen vad jag skrev! Jag vet i vilket syfte modeller visar upp sin kropp. Det kan väl vilken ärthjärna som helst räkna ut! Men det var inte det jag undrade! Varför gör du det då? Knappast för att visa mig din behå och locka mig att köpa en likadan =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards