Alla inlägg under maj 2009

Av Veronica - 28 maj 2009 00:27

Ja han är en dålig människa =P Nästa vecka då ska vi studera fotot hos farmor och farfar lite närmare =) Nu funkar ingenting och det känns som det kvittrar just nu =P

Av Veronica - 28 maj 2009 00:15

Inte så bra men det det duger ;-) Jag är ju i Solle...

Av Veronica - 27 maj 2009 23:44

Min vän har flyttat; ja inte från mig men en bit bort. Jag köpte en inflyttningspresent.. =)

Av Veronica - 27 maj 2009 23:39

Hann med lite mat ute när jag var barnledig. Vad fan är det med terrassen

i Långsele? Man kan aldrig förvänta sig samma mat två gånger i rad. Nej för fan.. vi bränner upp pizzan eller så är gör vi den rå! Nu åt jag inte pizza då utan pasta ... men den smakade skit faktiskt =(

Av Veronica - 27 maj 2009 23:36

Varför ryker det ur min farmor och farfars hus? Jag bara fotade lite snabbt där.. skumt!!

Av Veronica - 27 maj 2009 23:32

Dagens beroende .. och alla dagar =). Små blå som förhoppningsvis inte ger mig ögoninflammation i aug. =(

Av Veronica - 26 maj 2009 23:24

Tyvärr kan inte blogga hur jag vill =(. Min stora son har stoooora problem över sin dator och jag ihop flätad med han ;-). Jag får lixsom sitta här och bara le då och vara snäll!! Fan!! Har försökt nu flera dagar känns det som men funkar inte. =( Jag har ca 70 tusen åsikter som bara måste uuuuuuut.. suck.

Av Veronica - 24 maj 2009 15:12

Jag ska inte ha med mig kameran på fester! För jag slarvar jämnt bort den! Nu hade jag tur att den ligger kvar där jag var i går då! Jätte skönt att sitta i solen och dricka öl =) Kom hem i tid det vill säga strax efter tolv för jag har blivit en riktig tröttmössa =/ Sov till halv ett i dag =) Tolv timmars sömn är inte illa då =)

Nu sitter jag och väntar på att Jack ska komma hem. Har ingen aning när men det visar väl sig. Billy kommer med tåget vid halv ett i natt så jag får väl hoppas jag inte somnat på soffan då! Har inte pratat med Billy på hela helgen han har ju inte ens mobilen på då! Han kanske inte vill prata med sin tjööööt mamma då ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards