Alla inlägg under maj 2009

Av Veronica - 3 maj 2009 23:45

Fick en påse med nagellack i helgen. Nu är det inte lätt att blogga för det sitter en kattunge vid skärmen och petar på allt hela tiden.. ha ha.

Ett stinker jordgubb så jag tror jag får ett astma anfall. Ett annat lack är full av lila och rosa hjärtan. Sen ett bajsbrunt och ett annat glitter och glamour. Hmm.. hur många som helst och det kändes bara fjortis till slut  =( !! Ingen katastrof.. men snacka om höjden av otur. Bara för att det fanns ett med hjärtan så var jag tvungen att måla @ tå .. sketa snyggt tycker jag!


Av Veronica - 2 maj 2009 09:31

Vi hade en helt vanlig svensson valborg! Grillade och Billy brände av raketer för en tusenlapp =S! Väl använda pengar enligt Billy i allafall ;-)

I går satt jag här utanför och solade hela dagen. Brände mig litegrand men har den där solen lyckats visa sig så måste man utnyttja den till max =)!

Jack pekade på en humla och frågade vad det var för något.

 - En humla och den bränns om man tar i den!

 - Min humla, jag vill ha säger han.

 - Neeej den bränns det kommer göra ont, säger jag!

Han prejar in den mot väggen och försöker fånga den! Humlan ramlar till backen och lyckas krascha rätt i pannan på Jack! Nu brände han sig inte men blev skit arg att humlan " slog" han =)!!

För ett tag sen upptäckte jag att det var myror i hallen. I går kom min hyresvärd hit och jag påpekar att jag har myror inne. Jaaa.. men dom kommer från garaget säger han! Vänta lite nu, är det okej att ha myror inne bara för dom kommer från garaget? Jag gör han uppmärksam på att golvet i hallen är svampigt och att dörren ut till en annan hall har svällt. Du har en rejäl vattenskada här säger jag! Ok jag ska titta på det sen säger han! Tror någon att det kommer inträffa att det kommer göras något åt golvet? Neeej. Jag har väntat på en tvättmaskin sen i dec! Han tänkter inte köpa någon ny för jag betalar ju bara tretusen i kallhyra. Alltså jag ids inte ens diskutera detta. Jag har sagt upp kontraktet och hoppas kylskåpet inte går söndert innan jag flyttar.. ha ha! För varför skulle han köpa ett sånt till mig? ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards