Alla inlägg under maj 2009

Av Veronica - 13 maj 2009 22:17

Gravad lax tillhör också snusk listan. Ja ja.. jag har nog provsmakat gravad och rökt lax så det räcker. Same shit different name...


Av Veronica - 13 maj 2009 21:22

Konsistensen jag bara säger det... uuuurk

Av Veronica - 13 maj 2009 21:19

Jätte äckligt och ännu bättre att dom är lila...

Av Veronica - 13 maj 2009 21:05

Om jag ändå hade fått varit elva år och legat på badstrand och ätit riktig gooo glass. Vad finns det nu då? Tjugo olika och alla heter Magnum =P

Bläää..

Ja det var bättre förr =) Tur jag sålde alla mina aktier i GB glass innan någon fick noja och tog bort alla guldkorn!!

Av Veronica - 13 maj 2009 20:58

Herregud jag är ju helt insnöad som inte hunnit prova denna också! =(

Av Veronica - 13 maj 2009 20:54

Såg att det kommit en ny ballerina och nu med laktrits smak! Älskar laktrits men jag tvekade! Kändes bara så fel! Någon som provat?

?

Av Veronica - 13 maj 2009 20:32

Skit dag eftersom jag har ont =(! Men i morgon ska jag till doktorn och hoppas jag blir lite klokare och friskare då =)! Har ju lyckats med en gratis fika i dag på Kaffe Petter, gratis är för jäkla gott =)!  Ska se om Gabriell är lika lättlurad i morgon... öhhhh =P

Av Veronica - 13 maj 2009 13:33

I helgen träffade jag på en människa som verkligen bytt stil. Så fort jag såg han tänkte jag på någon ålderskris men lite blandning av tonårsrevolt =)! Han såg ut som en blandning mellan John Belushi och Svullo! Skillnaden var ett helskägg som prydde ansiktet! Fånigt... men det roade mig en stund =) !

Har såååå tråkigt för jag sitter här och väntar och väntar och väntar =(



Ovido - Quiz & Flashcards