Alla inlägg under juni 2009

Av Veronica - 20 juni 2009 21:04

I dag var det faktiskt 24 grader varmt i skuggan och strålande sol =). Satt ute på baksidan och solade! Såg nu att på måndag kommer det bli kanonvarmt och kanske det går att bada. Ehh.. inte jag då men alla andra kan väl passa på då! Jag badar inte i Sverige NOT över my döda body! =) Det är en plåga och jag blir hellre uppäten av mygg än att jag måste bada! Tja nu är det så att myggen gillar ju inte mig direkt heller, jag blir nästan aldrig biten! Har det att göra med tattar blod eller?

Av Veronica - 20 juni 2009 20:28

Nu missade jag ju detta =( Kom hit och skjutsa mig för jag vill se detta =)


Av Veronica - 20 juni 2009 20:22

Skööööönt. Billy har åkt och fiskat och lämnat sin hemska mamma hemma!

Min son är hur kul som helst.

- Mamma jag vill ha två burkar getmese istället för lördags godis!!

- Har du feber eller är du bara född knäpp frågar jag!!

Sagt och gjort han drar i väg och kommer hem med två burkar getmese och inget annat. =)


Av Veronica - 20 juni 2009 14:54

Min frukost... min lunch och eventuellt min middag i dag!! Behöver vatten i massor jag svimmar snart =)

Av Veronica - 19 juni 2009 23:14

Men kroppen bara gick iväg och tryckte på det sånt den gillar. Ja vem gillar inte Cash och Dylan då?? =)

Av Veronica - 19 juni 2009 22:48

Det var då ett jävla tjat. Jag spelar inte kubb... jag vägrar gå dit innan. Sitter väl bra här då! Meningslöst spel där man riskerar livet nästan =P

mmm

Av Veronica - 19 juni 2009 22:27

Endera så hatar man eller så älskar man? Tycker det inte är ett dugg märkligt att jag har många fiender. Nej... jag älskar faktiskt er oxå. Ni förgyller min vardag! För jag står fortfarande för det jag säger... spelar ingen roll!! Önskar bara ni inte hamnar i massa trubbel och skit på grund av erat dumma blonda sätt att tänka och exponera er själva.

Ovido - Quiz & Flashcards