Alla inlägg under juni 2009

Av Veronica - 10 juni 2009 11:20

Jag fryser och skulle kunna plocka fram tossor, eller heter det tusser? Ja hur som haver äger jag ett par vita fleece tossor med renar på. Riktigt ful snygga då! Jag blir mycket låg av sånt här skitväder! =(

Av Veronica - 10 juni 2009 10:15

Jasså det var ju kul att veta ! Smarta barn jag har... =)

Av Veronica - 9 juni 2009 12:12

Ja nu kom jag in på skatteverkets sida men inte syns det något där inte. Men det beror nog på att jag begärde anstånd med min deklaration. Men revisorn skulle begära förtida utbetalning. Jag är ju lite förvirrad och har varit det ett bra tag nu ;-) Glömde liksom bort att jag sålde huset förra året =S Sen vet i fan hur det blev med fastighetsskatten. Jag stod ju tydligen som lagfaren ägare på huset hela förra året.Ja jag har ju stått som lagfaren ägare hela detta år också! Mycket märkligt!!

Av Veronica - 9 juni 2009 11:47

Tror jag ska starta en insamling så alla wannabe kan flytta till Stockholm! Jag får garanterat  ihop pengar snabbare än soc! Kan ju buda hem en biljett på tradera för en hundring sen. Undra vart soc får alla pengar ifrån? Ja jag är ju lite blond då men jag gissar på att dom sitter och skrapar triss hela dagarna. Kära dagbok i dag ska jag fråga soc om dom vill köpa mig en rosa korsett för annars är jag ingen alls! Tror jag ska bli socionom det verkar spännande och givande =P Då kan jag sitta där och dela ut triss lotter. Plötsligt händer det =)

Av Veronica - 9 juni 2009 10:21

Den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge =) Kan ju sitta här i dag då och klicka och klicka....

Av Veronica - 9 juni 2009 10:06

Och vi är många sötisar =) Leverans klara 27 juli.

Av Veronica - 9 juni 2009 10:02

Men oj vad är det här? En av sju kissemissarna kanske =) Fem veckor och tok söta då!

Av Veronica - 8 juni 2009 22:51

Ringer pappa och ingen svarar. Syrran ringer och säger att han inte svarar! Jag säger det är lugnt han har säkert slarvat ner mobilen på golvet. Jag fixar barnvakt till Billy. Jag åker dit. Öppnar porten och känner att jag har ingen brådska. Jag tar inte hissen.. jag går sakta i trappen. Ställer mig utanför hans dörr och hör hög musik från radion. Innan jag öppnar dörren och redan när jag stod nere i trappen så vet jag att pappa är död. Jag går in och finner pappa insvept i en vit fleece jacka helt naken. Död! Dagen innan hade jag bönat och bett att vi skulle ta ambulans in till sjukhuset. Men han ville ha ett dygn till på sig att fixa till sig. Dagen innan skrek jag åt han - din jävla nolla din jävla egoist, inne från köket. Jag orkade inte titta på han. Han ringde mig några dagar innan och sa - Lonkan ( smeknamn  på mig som liten ) jag har cancer jag vill inte att du ska höra det på byn. Jag ska åka buss till Umeå för att stråla mig. - Jag ringde syster och sa detta och frågade vad jag skulle göra. Ok... klart jag skjutsar farsan till Umeå. Har ni haft någon cancer sjuk människa i bilen någon gång? Luktar sött och för jävligt! Satt med rutorna öppen hela vägen till Umeå. Men jag och pappa hade inte haft någon kontakt sen Thomas dog så han gav mig sitt mobilnr på sjukhuset när jag lämnade av han. Jag ringde han någon gång. Han var förbannad för dom hade dragit en tand på han utan att säga något. Han var nedsövd och blev tatuerad på insidan av kinden där tumören var. Jag sa - men sluta gnäll jävla kärring! Han skrattade lite.. men tyckte nog jag var en jävel! Ja pappa åkte hem och jag satt i hans kök. Han läste egna skrivna dikter för mig. Han klagade för han hade ont i ryggen. Han drog upp tröjan och frågade mig om han hade blåmärken? Nej du har inte det. Men en jävulska hosta hade han. Han dog.....OCH HAN DOG AV LUNGINFLAMMATION.. vad annars????? jävla skit vård i sverige säger jag bara!!!

Ovido - Quiz & Flashcards