Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Veronica - 1 februari 2009 22:01

Fick sova länge iaf och det var mycket skönt! Blev inte så förvånad över vad som hände igår.. hade nog räknat med det tids nog! I kväll kom G hit, och hon fick däng i wiie .. EN GÅNG MEN DET ÄR IALLAFALL BÄTTRE ÄN INGEN GÅNG! =)

Bakat filmjölkslimpa har jag. Billy skulle kunna leva på det! Jack har badat och sover nu så sött.

Vi kollar på Beck men det är reklam och nyheter nu! Kollar febrilt efter en lägenhet men det finns ju knappt några. Jag behöver en fyra då! Lotta skulle slänga ut lite krokar så jag hoppas hon hör något!

Nu ska jag gå och dricka kaffe.. vi hörs lite senare!

Av Veronica - 1 februari 2009 02:37

Japp då har klockan blivit Veronica för länge sen. Tur Jack la sig så sent.. då får jag sovmorgon i morgon. Gooooood natt.  Och till mina engelska läsare sleep tight, don't let the bedbugs bite ;-)

Av Veronica - 1 februari 2009 02:28

Spa på Österåsen.. en hel helg =)

Börja rida igen... saknar det då =(

Köpa mig en ny golden... finns väl inget härligare än vara ute och gå med vovven!!

Ovido - Quiz & Flashcards