Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Veronica - 13 februari 2009 23:30

Två bloggar.. en för varje tillfälle...

Av Veronica - 13 februari 2009 21:48

Ja jag håller på att kolla på Let´s dance men nu är det ett lååångt uppehåll. Hjälp gillar jag =) sicka dårar!

Håller på att bli förkyld men det beror inte på dagens datum, utan ett virus ;-) Har legat på soffan sen fyra och är supertrött =(

Jack somnade halv sju så han var rätt trött han med!

Billy är i stan hos sin kontaktfamilj, och nu är det bara jag,förkylningen och tvn =)

Nej nu måste jag faktiskt kolla klart.

Hörs..


Av Veronica - 13 februari 2009 09:44

Enligt kristendomen så var lärljungarna tretton till antalet, och Judas förådde Jesus! Judas räknas som den trettonde lärjungen!

Sen hittar bönderna på att man ska inte arbeta eller föra något onödigt buller fredag den trettonde! Det tolkar jag som en ursäkt för att inte jobba! ;-)

Faktiskt så gillar jag den nordiska mytologin där Loke kommer som den trettonde gästen till Valhall och är medbrottsling så att Balder dog!

Ja nu gillar jag ju Balder, den vackra, goda ljusa och omtycka guden! Loke är väl inte så värst trevlig då! I och för sig så räddar ju han en massa gudar, men han är inte mycket att lita på , en stor svikare helt enkelt!

Så vad ska ni göra i dag? Om ni tänkte på att skaffa barn och absolut vill ha en pojke så är denna dag en helt ypperlig dag ! Sen har jag ju inga garantier för det, men det går ju alltid att skylla på fredag den trettonde! =)






Ovido - Quiz & Flashcards