Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Veronica - 15 februari 2009 16:33

Nu har jag hämtat Billy i stan! Efter en del missförstånd i går så redde allt ut sig! =) Billy håller på att laga mat, chicken nuggets och ris =) Och jag och Jack latar oss, precis som det ska vara! ;-)

Hoppas han hör av sig snart så jag vet om jag får lägenheten, skulle sitta fint det! Vill inte bo i hus och inte i lägenhet heller! Vart ska jag bo då? Hotell? Vandrarhem? tält? under en gran? Nej jag trivs ingenstans. Rättare sagt det är väl stället jag inte trivs på! Men det är väl bara att stå ut tills jag vet säkert hur det blir med högstadiet! Då flyttar jag till Sollefteå. Känns som det är lite mer syre där! Trivdes alldeles utmärkt både på Torggatan och Vallåkersgatan. Vad skulle jag hit igen och göra? Ja säg det!! Tillfällig sinnesförvirring! =)

Iof så vore det ultimata att flytta till Göteborg! Men det hinner jag säkert med också! Nu måste jag nog in i köket och kolla läget lite!

Av Veronica - 15 februari 2009 00:28

Nu ska jag gå och sova..så gnatt och dröm sött, för det ska jag! =)

Ögonkontakt.. ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards