Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Veronica - 5 februari 2009 18:09

Det är ett jäkla tjat om kladdkaka jämt. Blir han aldrig less på dom? Bakar säkert kladdkaka tre gånger i veckan snart!

Jag äter inte kakor,tårta,bakelser! Gillar inte heller choklad och grädde!

Ja och som jag nämnt förut så tycker jag inte om djur som simmat i sitt eget piss! =) Svamp i alla sorter går bort. Likaså hamburgare.. som är så äckligt ..blä!

Finns det inget annat att äta om t.ex man är på resande fot, ja då måste jag äta den så snabbt jag bara kan annars så spyr jag!


Vet i fan vad jag fått allt från.. jag misstänker min pappa! När jag var liten så sa han att dom malt ned hästar för att göra hamburgare! Sega råttor och flesta av sorters godis var gjorda av självdöda djur. Isch! I lättmargarin fanns det små plastkulor, sa han. Så vi äter bara bregott här.. och vi dricker bara  sötmjölk ( 3%), vilket jag tror är det bästa. Light produkter har jag alltid dissat.. vilket jag jag gjort helt rätt i.Men ta som ketchup den utan socker. Men den är ju tillsatt med annat skit ist ! Varför proppa kroppen med något  onaturligt  som den inte kan göra sig av med! Tror många sjukdomar är till följd av alla lightprodukter och konstgjorda ämnen.  Ska man gå ner i vikt så är det faktiskt så .. röra på fläsket och äta som vanligt! =)



Ovido - Quiz & Flashcards