Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Veronica - 2 februari 2009 19:32

JAPP....nu har jag snott ihop en dajmkaka!! Vill inte ens tänka på hur mycket kalorier en sån innehåller.

Väntar besök i kväll... men vi har annat för oss än att proppa i oss dajmkaka ;-)

Av Veronica - 2 februari 2009 17:13

Kom att tänka på det äckligaste jag vet är när människor

rapar och äter hårdbröd mackor i telefonen. Sååå snuskigt! Sen stör jag mig på präktiga människor som i själva verket inte ens kan dra kvadratroten ur 16!!!!! ;-) Inte ens det... fniss! Nej men det finns en människa inte så långt ifrån där jag bor, som inte ens skulle kunna kvala in till Kalle Ankas bokklubb! Aaaaaah jag har pratat med denna fullständigt intellegens befriade människan på telefon! " Veronica du är faktiskt 39 år " säger hon till mig! NÄHÄ tänker jag  och undrar då, när är jag  född då ?? 

 " ja jag står för att du måste gå på något"  VAD? TJACK..HJÄLP .?

" man dansar inte så där som du"  ÄR DU KÄR I MIG??

Jag svär på min helnykterista mormors grav att jag druckit rödvin ..och ev en öl . kan du förlåta mig PIPLISA???

Japp då kändes det lite bättre...igentligen så är det så att hon är avis för att vissa saker kan jag få och inte hon... Sen är det lite jobbigt att jag är mycket snyggare än henne * garvar mig harmynt *

Tyckte denna blogg hade varit lite mesig ett tag nu! ;-) och jag var helt enkelt  tvungen att informera mina analfabetiska läsare vad som hänt!

Nej nu ska jag gå och göra någon nytta.. see you!!






Av Veronica - 2 februari 2009 15:17

Vaknade av att någon tyckte det var sååå roligt att väcka andra! Tjoho.. jag hade visst somnat om då! Hann ändå till dagis.. jaa han ville inte gå men efter en stund så var det ok. Det är ju svinkallt ute och det är svindyrt att elda olja här. Går väl en 20 liter om dagen! Mmmm.. och över 10 kr/litern!! Så här går inte att bo då! Kokat " fusksaft" eller "sommarsaft" mitt i vintern då! Ja jag måste ju tycka att mina barn får i sig alldeles för lite socker då. Den är ju inte nådigt söt! =) Ska strax gå och laga mat.. kommer inte ihåg vad det stod på listan men det går säkert att äta ;-)



Av Veronica - 2 februari 2009 03:13

Men det har ju varit hemsökta hus .. och det kan man ju inte missa!

Sleep tight.. =)

Ovido - Quiz & Flashcards