Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Veronica - 23 februari 2009 23:06

Nu tänkte jag chocka mig själv och hela världen! Jag ska nämligen gå och lägga mig! =) Måste vara avsaknad av koffein som gör mig så här trött!

Jag och Billy har mumsat äppelkaka med marsánsås nu i kväll. Billy var väl inte så där helnöjd. Han vill ju helst jag ska baka kladdkaka tre gånger om dagen! I morgon ska jag fuska med min koffein avgiftning, är bjuden på fika nere på stan! =)

Nu är det GOOOOOOONATT som Jack brukar säga! =)

Av Veronica - 23 februari 2009 17:01

Nu har jag ont i huvudet! En stackars Iprem hittade jag! Tänkte just på alkoholfritt, sockerfritt, koffeinfritt,nikotinfritt, celibat och gud!

Trött och lite förvirrad. Men jag vet att jag kokar potatis iallafall =)


Av Veronica - 23 februari 2009 13:16

I dag blev det läge att knäppa ett kort! Tia låg utanför garderoben och tog en pause från diandet!

Av Veronica - 23 februari 2009 12:55

Ja då blev jag upplyst redan i december att koffein är mycket ångestframkallande! Nu äntligen cirka två månader senare sitter jag här med en kopp Gevalias koffeinfria kaffe. Knappt så jag vågar andas. Undra vad som kommer hända? Hallucinationer? Ja jag vet inte om jag borde ringa någon som kommer hit och ser till mig! =)

Men ni mina kära läsare, vad hittade jag här? Mycket intressant om just socker ,ångest och allt socker kan ställa till med. Lika beroende framkallande som heroin! Tåls att fundera på !


Ovido - Quiz & Flashcards