Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Veronica - 24 februari 2009 20:19

I dag fick jag en bukett tulpaner från en hemlig beundrare! =)

Tulpaner får en att känna att våren är på väg snart! Kollar på Linda Rosing på femman men jag ger upp tror jag. Var absolut inget intressant!

Huvudvärken har gått över men istället är jag så trött hela tiden! Men det var ju faktiskt barnsligt enkelt att sluta med koffein. Värre än så här kan det ju inte bli. Nästa vecka ska jag sluta med socker, det lär bli ett helvete tror jag. Ha ha.. jäkla sockerknarkare " vad dumt"

Av Veronica - 24 februari 2009 12:26

Har varit och kollat efter lite böcker på Ica och Konsum! Fanns inget jag ville ha direkt men hittade tre iallafall. Två till Jack med siffror. Han är inne i värsta sifferperioden =). En av dom var riktigt kul. Man plockar till exempel ut fyra apor och siffran fyra. Sen ska han ( om han inte äter,river eller kastar bort dom) lägga tillbaka dom där dom passar,och siffran fyra!

 Sen är väl Mia Törnblom alltid bra. Sååååå käck, trevlig och snygg så jag blir låg ;-) Ja det vet i fan hur jag ska kunna finna mig själv, jäkla människa!;-) Fast den här boken handlar  om hur dum hon var som knarkade, och jag tror inte hon kunde stava till självkänsla då! "Men det är väl kul när det går bra för andra " ( Björn Gustavsson )


Jag måste fixa mig i ordning nu för att dra ner på stan och lite fika!

Fortsatt trevlig dag!


Ovido - Quiz & Flashcards