Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

Beundrare

Av Veronica - 24 februari 2009 20:19

I dag fick jag en bukett tulpaner från en hemlig beundrare! =)

Tulpaner får en att känna att våren är på väg snart! Kollar på Linda Rosing på femman men jag ger upp tror jag. Var absolut inget intressant!

Huvudvärken har gått över men istället är jag så trött hela tiden! Men det var ju faktiskt barnsligt enkelt att sluta med koffein. Värre än så här kan det ju inte bli. Nästa vecka ska jag sluta med socker, det lär bli ett helvete tror jag. Ha ha.. jäkla sockerknarkare " vad dumt"

 
 
Maria

Maria

25 februari 2009 05:42

Fina tulpaner, kul med beundrare.. men det e väl som vanligt för dig då, massor av beundrare som springer runt dig. Faan va jobbigt att sluta med socker. Ska jag också göra det då samtidigt? Och kanske jag ska sluta med kolhydrater också? Hur mår missarna? Mange vill absolut inte ha en misse till så det blir ingen för mig tyvärr..

http://www.tonarsochsmabarnsmor.blogspot.com

 
Ingen bild

vea

25 februari 2009 09:46

=)Springer och springer tror dom ligger bakom snöhögen här ute och spanar! ;-)
Jag äter kopiöst med socker. Jag har ju alltid en sockerbit i käften när jag dricker kaffe. Kan ju inte vara speciellt bra.Det konstiga är att jag inte hade några hål i tänderna fastän jag inte varit till tandis på flera år! Missarna ser ut att ha det mysigt i garderoben.=) Men Mange förstår ju inte riktigt det här nu..=) Han måste ju gå en kurs! ha ha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards