Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Veronica - 16 februari 2009 20:03

Var väl länge sen jag upptäckte sanningen men ibland undrar jag vad mer jag har att vänta!

Och hur kan hon tro i sin lilla hjärna att jag skulle vilja bli hennes vän???

Ursäkta min lilla vän, om jag nu blir din vän vad ska vi prata om?  Jag skulle kunna vara din mamma sötnos!! Och jag har redan två barn så tyvärr!!


Hur tänker han då när han blir hennes vän? Han tänker så här!

Det värsta horan skulle tycka det är att jag blir hennes vän. För horan ogillade skarpt att jag låg med henne när hon var femton år... ha ha ha.. vad smart jag är, tänker han! ( Skall sägas i skrytig ton och gärna med lite stolthet i rösten) ;-) YEEEEES I DIT IT... SM GULD SM GULD SM GULD!

Smart,smart,smart,smart,smart... =) Alla smarta män tänker så... för du är väl smart? Smart ,smartare,smartast. 


Förlåt mig gud att jag missbrukade detta ord i dag!

Amen



                  









Av Veronica - 16 februari 2009 14:05

Lat latare latast. Alla utekatter men vägrar gå ut! Så är läget. Kastar jag ut dom så hänger dom endera på dörren och glor in genom fönstret. Eller så sitter dom och tittar in genom tvrums fönstret.

Mmmmm... kattlåda och rengöra den två gånger per dag. Jippi jag har ju ändå inget annat för mig tycker dom!

Av Veronica - 16 februari 2009 13:53

Städar! Skåpet som inrymmer ALLT och lite till!! Och jag hittar alltid saker som roar mig mer än att städa......=)

Tända tomtebloss är väl barnsligt roligt.. fundera vad alla mobiler kommer ifrån..aha jag hade 5 paket tandpetare...nä men titta där ligger ju en trisslott med 50 kr i vinst, vinst hämtas senast 11 nov 2008! Japp och så där håller jag på tills jag inser att jag har inte tid att städa!

Kanske jag ska blunda och slänga allt bara =)


Av Veronica - 16 februari 2009 02:55

Jaha då sitter jag här mitt i natten igen. Eller ska man säga jäklig tidigt

morgon. Blir så trött på mig själv för jag inte kan sova =( ( fyndigt)

Piller funkar men då blir man bakis halva dagen. Och sen verkar man tappa

hörseln oxå för det är lite lite svårt att höra klockan på morgonen. =)

Suck.. jag ska ialla fall gå och lägga mig och läsa.

Natti...dröm sött.


Ovido - Quiz & Flashcards