Alla inlägg den 4 februari 2009

Tid

Av Veronica - 4 februari 2009 23:34

Ja jag skulle behöva några extra timmar per dygn. När väl Jack lagt sig så är det inte så mycket tid för egen del.  Billy går ju nästan och lägger sig efter mig! =) Förra månaden var jag inte barnledig en endaste dag! Får väl hoppas det blir något denna månad. Man måste ju ibland få  andas utan barn! Inte för jag ska göra något speciellt .. kan ju vara kul att kolla på en film i normal tid och inte mitt i natten jämnt. Går lite dåligt att göra såna saker när Jack springer omkring! Han är ju rätt vild av sig! =)

Nej nu tänker jag fortsätta läsa Andra sidan Alex av Unni Drougge!

Natti



Av Veronica - 4 februari 2009 12:41

Kanske på sin plats ...

Av Veronica - 4 februari 2009 11:42

     Load up on guns,

Bring your friends

It´s fun to lose and to pretand

She´s overboard self assured

Oh no I know, a dirty word

Hello, Hello Hello//


Whit the lights out, it´s less dangerous

Here we are now, entertain us

i feel stupid and contagious

Here we are now, enertain us

A mullato!

An Albino!

A mosquito!


Ovido - Quiz & Flashcards