Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Veronica - 6 februari 2009 23:53

Det finns kanter på tekakor? Nej men nu vet ni...=)






Av Veronica - 6 februari 2009 06:26

Hej!

Jag heter Jack Babbi Vasstand Lorfot Andersson och jag har varit vaken

kl 01 för det inte fanns något i nappflaskan. Så jag slog nappflaskan i huvudet på mamma! Men hon hade visst inte somnat för på 3 röda hade jag nappflaskan åter med drickbart. Men kl 02 så hände samma sak, slut i nappflaskan! Mamma hade fortfarande inte somnat.. och lika snabbt som förra gången kommer det in en ny flaska med mjölk i! Kl 03,30 så är jag lixsom bara sugen att busa då. Tända alla lampor i sovrummet.. blink blink blink. Sen ger jag mamma hennes kläder och säger " inte pova nu" Så då kliver hon upp och snäll som hon är så får jag se på teletubbies. Ja jag ska på dagis så hon får väl sova då! Jäkla schysst hotell jag bor på...=)

Nej... nu ska jag jaga livet ur katten.

Hejdå!!

Av Veronica - 6 februari 2009 00:57

Tänkte vara först att säga det.. chansen är stor att du måste väcka mig!! =)

Av Veronica - 6 februari 2009 00:53

Ja ibland kanske det krävs en hel del för att fånga intresse...

men ibland blir det bara pinsamt!! =)

Är du en av dom som luftjuckar?? =)



http://www.jesper.nu/filmer/wtf/4635-Killar_som_behover_flickvanner/

Ovido - Quiz & Flashcards