Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Veronica - 18 februari 2009 23:40

Nu funkar ju inte laddaren till kameran =( eller funkar och funkar, det är glapp i kontakten! Kanske inte så mycket att hetsa upp sig över, men just så jävla irriterande! Nu ska jag ta något roligt piller och gå och sova! ;-)

Sova bör man annars.... blir man ju så opigg i morgon.

Pöss och godnatt!

Släck ljuset när ni går och lägger er!

Tack

Av Veronica - 18 februari 2009 19:03

Jag undrar över en liten sak! Det här med facebook och vänner! Är det status att ha många vänner? Addar ni vem som helst? Jag förstår inte riktigt det där! Vad har jag för gemensamt med Kalle som jag knappt pratade med under nio år i skolan? Vad har jag gemensamt med någon jag träffade några gånger på en fest för fem år sen? Redan den kvällen var vi säkert i fylla och konversationen på dagisnivå! =)

När någon slänger sig runt halsen på mig ute på krogen,ger mig en kram och en massa lipgloss på kinden " men guuuuud så länge sen!" ....."Ja hej och vem är du?" ;-) Ska jag adda henne ? Du träffar någon på stan. " Men hej vad länge sen, vi borde gå och fika någon gång! " Du vet ju att det är en vacker lögn! Men ändå....adda inte adda??


Om man addar något one night stand, ett gammalt ex eller någon man på avstånd varit döööö kär i sen fyran! =) Borde det inte heta fuckbook då?

Tänk vad praktiskt, man vet vad man får och vad man inte vill ha ! Sen kan man ju alltid ställa frågan ( istället för fika då) " Ska vi ta en sväng i sänghalmen? " Och kanske rätt vad det är så finner du José , du vet han du blev dööö kär i Rhodos - 89! Och sen visade dig sig att ni har åtta gemensamma vänner och alla har gått med i gruppen. " Vi som fick klamydia Rhodos -89"

Ja jag undrar över det där med vänner jag!!








Av Veronica - 18 februari 2009 00:18

" Kallt som i ett jävla isbjörns rövhål " Och den uppfattningen delar jag med Johan Glans! =)

Imorgon (läs i dag) ska jag och Jack på sång,dans och musik grupp. Jack ska sjunga och jag dansa.. eller hur? Får väl se om lill killen orkar det för det börjar kl 17,45 och vid den tiden brukar han vara jätte trött. Våfflor i dag var helt fel. Först skrek han över att jag lagt glass på våfflan, sen skrek han över att jag skar den fel, tror jag iallafall. Han skrek så det gick inte tänka helt enkelt.Till slut skrek han bara för att han kan skrika!!  Japp.. in med en ny tallrik och ta allt från början. Våffla, glass,dela?? Jaaa nu gick det bra =) Mamma kan hon, sa han inte då! Men jag tänkte det! =)

Men var det inte så jag gjorde första gången ?? hmm...


Apoteket bjöd inte på något spännande i dag, eftersom dom aldrig har min medicin hemma! Ja ja.. tog något annant roligt som jag har på recept då! P-piller till katt är ju spännande! Särskilt när människor äter samma som katten! Så nu har dom bytt namn på Gestapuran till Perlutex! Känns antagligen fånigt ut att dela medicin med katten!


Ska börja på en ny bok i kväll, natt för er andra!  Har lånat några stycken av G som jag ska plöja igenom. Längtar till den 26 februari ;-) Kommer bli hur spännande som helst!! Kittlar i magen.


Natti natti..


I



Ovido - Quiz & Flashcards