Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Veronica - 20 februari 2009 20:37

1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker? Hotmail,facebook,alla dagstidningar =) matte A internet.. för nu blev det visst 3+1=4

2. Sjunger du hemma eller i duschen? har inget hem eller dusch!

3. Kan du spela något instrument, vad? ja jag är helt övertygad, fast jag har hört andra säga tvärtom! Avundsjuka!

4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär? 5-60 min beroende på hur många gånger jag måste lyfta rumpan från datorn!

5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar? Lika mycket av " vimmelmamman " Malin Wollin och Mia ;-)plus en och annan lokalblogg!

6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit? Madonna, finns det fler kändisar?

7. Alla samlar på något, vad samlar du på? Räkningar!

8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing? Tyst,blyg,tillbakadragen och mesig!  ( matte A igen då..suck!)

9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film? Johan Glans, Henrik Dorsin,Eddie Lizzard!

10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda? Har inga annorlunda eller udda! Är helt normal då...tror jag!


Utmanar ingen .. =)

Av Veronica - 20 februari 2009 20:10

Har varit på stan i dag och inhandlat garn och stickor. Håller nu på att sticka mig en åremössa! =) Dom är ju så lätt att sticka så köpa en känns ju lite slappt! Ny mössa på en kväll, perfekt!

Var väl runt lite här och där och shoppade bra att ha saker.=) På amuletten så hade jag tänkt mig några  stenar men blev  så inne i pendeln som verkade veta svaret på allt! Märkligt! Så rosenkvartsen glömde jag helt bort. Ja jag lär ju överleva tills nästa vecka utan större missöden då! ;-)


Rosenkvarts initierar kärleken till oss själva. Den ger lugn och känslomässig förtröstan. Rosenkvartsen stimulerar kontakten med vårt inre barn, stödjer oskuldsfullhet, sårbarhet och tillit. Den förbinder den andliga dimensionen med kärleken och ger oss kärlek utan villkor och krav.
Chakra: Hjärta, Navel och Bas

Av Veronica - 20 februari 2009 09:14

Sitter och väntar på att Jack ska äta upp sin macka. Så vi är rätt sena men

dom är nog inte klar med påklädning på dagis än. För ut hoppas jag dom ska i dag. Det är ju bara runt tio grader! Det är ju bra att det inte är så kallt med tanke på min nya bil då! =)

Av Veronica - 20 februari 2009 00:13

För många vita helger nu! Så nu tänkte jag ha en rosa helg istället! =)

En rosa blogg också för den delen ;-)


Ovido - Quiz & Flashcards