Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Veronica - 3 februari 2009 22:37

Här hittade jag min häst Penny-Lane som galopperar på dom evigt gröna ängarna.




Av Veronica - 3 februari 2009 22:21

Satt och kollad i fotoalbum för en stund.. Detta är Billys pappa och jag 1995. Bilden under föreställer Billy 1997 då han är drygt ett år.

Dagen innan han skulle fotas på dagis kraschade han hos Carola.Skulle klättra på något ( kommer inte ihåg) och ramlade. Rätt typiskt när det var fotografering dagen efter!

Av Veronica - 3 februari 2009 16:35

Har nyss kommit hem från stan, Billy har handlat lite kläder.  Snart är han längre än mig =S och jag tillhör ju inte " tre äpplen hög"  klubben direkt! =)

Jack fick inget för jag har budat hem åt han på tradera. Och han behövde dagis kläder = inget man är rädd om!

Undra om jag får besök i kväll.. har inte hört något på några timmar. Ja det blir väl en glad överraskning isf! ;-)

Ska leta reda på en jättebra saga som jag hade i studiesyfte när jag gick butikchefs utbildning på skarpö! Hoppas jag hittar den i mitt förråd som för övrigt någon stökat ner i ..;-) Sagan tänkte jag publicera som en tankeställare till mina yngre läsare... =) För det verkar ju på sin plats!!




Av Veronica - 3 februari 2009 12:06

 "Bita sig själv i röven"


Ovido - Quiz & Flashcards