Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Veronica - 25 februari 2009 22:44

Nu är en  tre stycken sålda!! Jag undrar om det ringer någon i morgon igen? Ja det gör det säkert. Det är tre stycken som ringt på den röda! Dom brukar vara väldigt populära! Och det kan jag hålla med om att lurviga röda är jättefina!

 Nu ringde en föredetta arbetskamrat och undrade om jag skulle hänga med ut på 30+ på fredag!! =) Ja hon är ju -30 men kommer in på falsk leg då! ;-)! Och det är väl olagligt det va? Hoppas hon åker dit och får sitta på kumla ett tag! Då ska jag sno hennes kamphund och köpa en kjol åt den.Läderskor har hon tror jag! =) Men en bikini med puffigt tikskydd i någon schysst färg till våren skulle vara perfekt till jycken! =)  Sen får hon aldrig mat heller, det har jag hört från säkra källor. Och jag vet minsann  att jag har rätt för det har jag hört C säga minst tolv gånger om dagen. " men hon är juuu hungrig lill stackarn"  " Ge hon lite mat då " ha ha ha!!

Ja hur ska jag göra nu då? Gå eller inte gå that´s the question!



Av Veronica - 25 februari 2009 19:36

Ja jag godkänner inte mina kommentarer innan. Dels för att det blir mest rättvist då! Och dels för att jag finner det lite roligt också . ;-) Och skit och kritik kan jag ta hur mycket som helst. Herregud bor ju i Långsele och då får man finna sig i och ta skitsnack. Det var det en kille, som kanske inte är helt kry i skallen som smsade mig om det! Du får finna dig i ??

 Ehh ursäkta men det är byn verkar vara för liten för oss, tänkte jag!  =) Jag tar inte " goda råd "  av lågintelligenta flödder snusk!  

Sen förstår jag inte reaktionen på kattnapparen och hennes vänner ! Varför vända på allt?

Varför inte bara " shit ursäkta mig " Hur kan jag bli både det ena och andra för att någon stjäl mina katter? Rättfärdiga allt genom att kasta skit på mig? Efterkonstruktion! Hur hade du själv reagerat? Eller det kanske var skit samma??  Om det varit en hund då? Oj kolla ingen verkar rå om den, jag tar in den och döper den till Karo! Så skulle ingen göra. Nej då har man ringt polisen eller kanske djurhemmet. Varför? Jo för att folk anser att katter inte har något värde!! Och faktiskt så har vederbörande fått hittelön och utlägg för maten om hon velat! Jag hade en katt som följde efter sonen till skolan. Han märkte det inte. Hela julen var katten borta. Men efter jul hittade jag en lapp på konsum och det var ett par som tagit reda på henne uppe på hamre. Snällt! Ni vet att jag har fyra katter. Och ungar struntar väl i om det är mamman eller någon annan vuxen katt som dom följer efter! Men grejen är ju att just den katten kanske struntar i att den har påhäng av fem ungar! Ganska självklart för mig och många andra, men det är väl jobbigt att ha fel då!!

Och sen vill jag aldrig ha något med skvaller kärringarna här i byn att göra!

Jag skriver vad jag vill och tycker exakt vad jag vill. Detta är "min min min min min" blogg.=) Läs den inte om det inte passar!

Pöss



Av Veronica - 25 februari 2009 16:26

Den röda missen är såld nu! Tänkte på en person nu.. dumt om du gav bort mina missar! Det betyder otur och katter har ett värde, men det visste ju inte du nä !! Och mina hade kostat en hel del i både tid och pengar! Jag håller dom inne denna gång =)


Av Veronica - 25 februari 2009 13:37

Nu ligger kissungarna på blocket! Jag har faktiskt fyra ungar till för Yatsy fick dagen efter Tia. Så semestern ser ut att vara räddad! ;-)

Tänkte ta mig en tur till Island och koka ris. Jodå jag har nog sett vad man pysslar med på Island! =)

Nu väntar jag på garn som G är så snäll och köper åt mig nere på stan. Tänkte sticka en svart mössa åt mig själv och en ljungfärgad åt Molly ( systers dotter ) ! Den vita jag stickade blev helt okej men nu vill jag ha fler färger då!

Ovido - Quiz & Flashcards