Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Veronica - 22 februari 2009 23:14

Ja då vet ni vad jag gör i natt. Hemsökta hus på tv4+ 23.55, två avsnitt!

Men vem liknar han på kortet? Tycker jag känner igen han men kan inte placera han riktigt! =)

Av Veronica - 22 februari 2009 20:32

Ja jag väntar på att Tia ska gå ut någon gång. Hon har ju inte rört på sig än! I fredags kom mina krämer som jag beställt på vitaminvaruhuset! Mycket snabb leverans, från ena dagen till den andra!

Har inte testat dom än för jag är för lat då =) G beställde också och hon tycker dom är ljuvliga! ;-)


Av Veronica - 22 februari 2009 13:53

Smög in och fotade dom små!! =) Lite tidigt att dom föddes nu i februari.

Bara att boka en nu. Leverans klara runt den 16 Maj! =)


Av Veronica - 22 februari 2009 10:08

Fyra stycken lurvisar ligger på Billys rum nu. Trodde det skulle bli fler

med tanke på hur tjock hon var!

Astrid ska en heta iallafall, fick ett önskemål om det i går! =)


Av Veronica - 22 februari 2009 01:16

Ja för mig är hon mycket just nu. Även om jag brukar tillbringa nätterna här! Hur trött som helst då! Min lilla Tia ligger i Billys garderob och föder bebbar! Tre stycken är det nu! Men det lär ju komma fler under natten!

Sov gott

Ovido - Quiz & Flashcards