Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

Utmanad av Carola ( hon säljer åremössor) =)

Av Veronica - 20 februari 2009 20:37

1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker? Hotmail,facebook,alla dagstidningar =) matte A internet.. för nu blev det visst 3+1=4

2. Sjunger du hemma eller i duschen? har inget hem eller dusch!

3. Kan du spela något instrument, vad? ja jag är helt övertygad, fast jag har hört andra säga tvärtom! Avundsjuka!

4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär? 5-60 min beroende på hur många gånger jag måste lyfta rumpan från datorn!

5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar? Lika mycket av " vimmelmamman " Malin Wollin och Mia ;-)plus en och annan lokalblogg!

6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit? Madonna, finns det fler kändisar?

7. Alla samlar på något, vad samlar du på? Räkningar!

8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing? Tyst,blyg,tillbakadragen och mesig!  ( matte A igen då..suck!)

9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film? Johan Glans, Henrik Dorsin,Eddie Lizzard!

10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda? Har inga annorlunda eller udda! Är helt normal då...tror jag!


Utmanar ingen .. =)

 
 
Carola

Carola

20 februari 2009 21:55

Mina heter "duvemo-mössor" ;-)

http://familjenmahlberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

vea

20 februari 2009 22:12

ha ha...självklart. Jag ber om ursäkt i nästa blogg.=)

 
Carola

Carola

20 februari 2009 22:37

Du får "låna" min bild, så klart!

http://familjenmahlberg.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

21 februari 2009 07:12

Tack tack tack för saften! Finns dte något jag kan skicka till dig? Stockholmsöl? Stockholms ost? Stockholmskorv? eller kanske bara en stockholmskuk? såg att du behver en en :) Men du.. hmm tror jag vill ha smultron smak också :) Om du ids.. sätter in pengar på ditt konto eller skickar en av mina playboy som tack :)

http://www.tonarsochsmabarnsmor.blogspot.com

 
Ingen bild

vea

23 februari 2009 15:57

En playboy? Why not =) Jag skickar vad som helst om du skickar någon pralin hit till mig. Vad vill du ha? Äkta norrländsk fura? En burk med äkta älv vatten? Renlav? Surströmming..? ha ha ha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards